Vampire Hunters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Vampier of Hunter. Het gevecht van de vrijheid.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Met Lesley de wouden in..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 8:57 pm

Collet lachtte en verloor haar evenwicht waardoor ze naar achteren viel en Lesley op haar viel. Ze keek lachend naar hem en ging met haar hand door zijn haar. ''Ik heb me nog nooit zo in mijn leven gevoeld'' zei ze en keek hem rustig en glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 8:59 pm

"ik mij ook niet"zei Lesley.Hij drukte zachtjes zijn lippen op de hare.Hij streek met zijn hand door haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 10:03 pm

Collet keek naar hem en lachtte zachtjes. Ze liet haar armen rustig langs haar lichaam liggen. Ze ademde rustig en gaf hem een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 10:26 pm

Lesley gaf Collet een kus terug.Hij glimlachtte breed."ik hou van je"
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 10:37 pm

''Ik hou ook van jou..'' zei ze zacht en glimlachtte. Ze tilde een hand op en legde die tegen de wang van Lesley. ''Je bent zo lief.. Had ik maar eerder geweten hoe het voelde om verliefd te zijn dan had ik in het begin niet zo raar tegen je gedaan..'' zei ze met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 10:39 pm

Lesley nam Collet's hand vast die tegen zijn wang lag.Hij glimlachtte "ik huil normaal nooit".Hij glimlachtte "dus dat betekend dat ik veel om je geef"
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 10:58 pm

''dat merk ik..'' zei ze zacht en glimlachtte. Ze legde haar hoofd tegen de zijne en gaf hem nog een kus. ''ik geef ook heel veel om jou dat weet ik nu zelf ook zeker'' zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 11:00 pm

"wil je met me samen zijn?"vroeg Lesley.Hij streelde haar haren.Hij glimlachtte en gaf haar ook een kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 11:08 pm

Collet dacht even na en zuchtte. Daarna keek ze hem weer aan. Haar ogen glinsterde door het maanlicht. ''ja heel graag..'' zei ze zacht en glimlachtte. Ze sloeg haar armen om hem heen en lachtte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 11:09 pm

Lesley omhelsde Collet en gaf haar een kus.Hij glimlachtte.Hij streelde haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 11:18 pm

Collet glimlachtte en keek even in het rond. Ze besefte ineens dat ze nog steeds op de grond in het woud lagen. Ze grinnikte en keek hem daarna weer aan. Ze voelde het gestreel op haar rug en ze werd er helemaal warm van. Ondertussen zat Corrine toe te kijken, ze lachtte zachtjes en besloot de twee maar even alleen te laten. Ze ging in een stukje hoog gras liggen en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 11:20 pm

Lesley keek naar Collet.Hij geeuwde en leunde tegen een rots.Hij glimlachtte en gaf Collet een kus.Hij sloot daarna zijn ogen en viel in slaap.

(ik ga slapen ^^ tot morgen misschien ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimezo apr 12, 2009 11:23 pm

Collet keek naar de slapende Lesley en glimlachtte. Ze gaf hem een kus op z'n wang. ''weltruste..'' zei ze zachtjes en ging dicht tegen hem aanliggen. Ze bleef nog even een tijdje naar de lucht staren en even later viel ze in een diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 11:27 am

Lesley werd wakker.Het was inmiddels al ochtend.Hij geeuwde en legde zijn hoofd op dat van Collet.Hij sloot zijn ogen nog even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 11:48 am

Collet lag nog rustig te slapen. Je hoorde een korte geeuw en Corrine kwam het hoge gras uitgelopen. Ze rekte zich uit en keek naar de twee. ''liggen jullie nou nog steeds te slapen?'' vroeg ze fronsend en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 11:50 am

Lesley opende zijn ogen "ik niet"zei hij.Hij gaf Collet een kusje in haar nek.Hij glimlachtte en sloot zijn ogen terwijl hij dat deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 11:56 am

Corrine keek naar de twee en zuchtte. Ze liep voorzichtig naar hun toe en ging tegen Collet aanliggen. Ze keek even naar Lesley en sloot daarna haar ogen. Collet sliep nog een tijdje en even later werdt ze wakker. Ze opende haar ogen langzaam en keek recht in die van Lesley. Ze glimlachtte lichtjes en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 12:02 pm

"waarom die zucht?"vroeg Lesley.Hij keek naar Collet.Hij glimlachtte naar haar en keek even naar Corrine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 12:06 pm

''mag ik dan niet meer zuchtten?'' vroeg ze en grinnikte. Ze ging rechtop zitten en aaide Corrine even. Corrine keek nieuwschierig op. ''he he schone slaapster ben je ook eindelijk wakker?'' vroeg Corrine. ''ja ik ben wakker..'' zei Collet en lachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 12:08 pm

"jawel hoor"zei Lesley.Hij rekte zich uit.Hij geeuwde en keek naar Collet "goed geslapen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 7:42 pm

''ja en jij?'' vroeg ze en gaf hem een kus. Ze keek hem rustig aan en keek toen even in het rond. Enkele zachtte zonnestralen schenen over de grond van het woud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 7:46 pm

"ja"zei Lesley.Hij omhelsde Collet en gaf haar een kusje op haar wang.Hij keek rond maar daarna weer naar Collet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuka

Nuka


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 10-04-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : 2 verschillende in België

Mijn biografie
Leeftijd: 16
Partner: -
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 8:12 pm

Nuka zat hoog in een boom en keek op de twee neer. De zon scheen even in haar nachtzwarte ogen, maar deze bleven even donker en emotieloos. Het zilveren armbandje van de wolvenfamilie hing losjes om haar pols en blonk in het licht. Ze keek nieuwsgierig toe. Wat waren ze aan het doen? Ze schrok toen Lesley plots zijn armen om Collet legde. Wat was hij van plan? Doordat Nuka sinds haar kindertijd alleen rondzwierf wist ze niet wat liefde was. Ze stond op de tak en sprong naar een andere boom, dichterbij. Waarna ze met een klap op Lesley sprong en hem zo tegen de grond drukte. Hetzelfde als ze ooit met Collet had gedaan toen deze haar dierbare armbandje vast had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 8:20 pm

"Wat bezielt je?"zei Lesley.Zijn klauwen verschenen weer.Hij gromde "ik hou van Collet als je het niet erg vind".Hij duwde Nuka van zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 13, 2009 8:27 pm

Collet sprong tussen beide. ''niet vechten oke?!'' Zei ze en keek beide strak aan. '' Nuka dit is Lesley, Lesley dit is Nuka mijn zusje'' zei met een zucht. Corrine keek nieuwschierig op. Ze stond op en sprong op de schouder van Collet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met Lesley de wouden in..
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De groene wouden van Dioa

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Hunters :: Gebieden :: De groene Wouden van Dioa :: De Wouden-
Ga naar: