Vampire Hunters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Vampier of Hunter. Het gevecht van de vrijheid.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Met Lesley de wouden in..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:21 pm

Collet kwam van de waterval en ze stond op een openplek in het grote woud. Ze legde Corrine in wat lekker zacht en hoog gras en ging toen op een rots zitten. Ze keek omzich heen en wachtte op Lesley.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:23 pm

Lesley kwam aangerend en hij ging naast Collet zitten.Hij keek naar haar.Hij wist niet wat zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:25 pm

Collet zag Lesley aankomen en ineens zat hij naast haar. Ze keek naar hem en glimlachtte lichtjes. Eigenlijk wist ze ook niks te zeggen en zuchtte even. ''wat zullen we is gaan doen?'' vroeg ze zacht aan hem en staarde naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:29 pm

"euhm...ik weet niet"zei Lesley.Hij legde zijn hand zo onopvallend mogelijk op die van Collet.Hij bloosde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:31 pm

Collet keek naar hem en voelde ineens zijn hand op de hare. Ze voelde een raar gevoel van binnen. Een gevoel dat ze nog nooit eerder had gevoeld. Ze wist dan ook niet goed wat ze er mee aan moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:32 pm

Lesley keek naar Collet.Hij streelde haar hand teder.Hij glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:35 pm

Collet keek even naar hem en moest toen echt blozen. Ze ging vanzelf wat dichter naar hem toe zitten en keek naar de grond. Was dit hoe het voelde. Hoe noemde je het ookalweer? liefde? Collet wist het niet zeker maar ze voelde zich wel warm worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:37 pm

Lesley keek naar Collet.Hij bloosde en hij keek ook naar de grond.Hij was verliefd dat was duidelijk.Hij voelde zich raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:39 pm

Collet keek even vanuit haar ooghoeken naar Lesley. Ze kon echt geen woord uit haar keel krijgen. Ze sloot haar ogen even en haalde diep adem. Toch wist ze nog niks te zeggen. Ze vondt het best irritant, want ze had nu het idee dat ze gewoon niks 'durfde' te zeggen en zo was Collet totaal niet. Ze snapte niet wat er met haar aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:41 pm

Lesley keek naar Collet.Dus ze durfden beiden niets te zeggen.Hij bloosde weer en hij voelde de drang om haar een kus te geven.Hij hield zich in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:43 pm

''tis al best een tijdje stil he? ik weet eigenlijk niks te zeggen..'' zei ze met een zucht en grinnikte even. Ze ging wat rechter zitten en keek even naar haar hand waar die van Lesley op lag. Ze glimlachtte lichtjes en keek toen naar Lesley.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:45 pm

"ja"zei Lesley.Hij schoof dichter.Zijn hoofd kwam dichter bij het hoofd van Collet.Hij glimlachtte knalrood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:48 pm

Collet keek even weg toen hij met zijn dichterbij kwam. Ze haalde diep adem en voelde dat rare gevoel erger worden in haar buik. Ze keek hem toen langzaam weer aan en glimlachtte heel lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:51 pm

Lesley keek weer naar de grond.Hij legde zijn handen op zijn maag.Hij wreef er even over.Hij onderdrukte een geeuw en wreef even in zijn haar.Hij keek daarna naar Collet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:55 pm

''moe?'' vroeg ze aan lesley en lachtte zachtjes. Ze gaf hem een duwtje zodat hij in het hogere gras zou vallen. ''zo ga daar maar lekker slapen, is lekker zacht en warm'' zei ze en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:57 pm

"nee"zei Lesley en hij viel op zijn achterwerk.Hij stond recht en struikelde over een steen.Hij viel op Collet.Hij grijnsde even."sorry"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 4:59 pm

Collet viel naar achteren met Lesley achter zich. Ze keek hem verbaasd aan en wist even geen woord uit te brengen. ''eh geeft niet..'' zei ze zacht en grinnikte. Ze slikte even en ging toen rechtop zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 5:02 pm

Lesley bevond zich nu héél dicht bij Collet.Hij sloot zijn ogen en drukte heel zachtjes zijn lippen op de hare.zijn wangen waren nog steeds rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 5:07 pm

Collet keek verbaasd naar hem en opeens voelde ze zijn lippen op de hare. Ze schrok er een beetje van en wist eigenlijk niet hoe ze er op moest reageren. Ze had dit nog nooit eerder gehad. Sterker nog ze was nog nooit eerder in haar leven verliefd geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 5:08 pm

Lesley stopte en stotterde "h-h-het s-sp-spij-spijt m-me".Hij keek naar de grond.Hij ging weer naast Collet zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 5:11 pm

Collet ging een klein stukje weg van Lesley zitten. Ze trok haar benen omhoog en sloeg haar armen er om heen. Ze wist niet goed wat ze er van moest denken en zuchtte diep. Ze had dit nog nooit eerder meegemaakt en hoe moest ze zich er wel niet bij voelen. Ze kende het gevoel van verliefdheid niet echt en ze vondt het allemaal best vaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 5:12 pm

Lesley schudde zijn kop."moet ik weggaan?"vrog hij.Hij keek naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 5:15 pm

''nee hoeft niet.. Tis gewoon allemaal een beetje vaag..'' mompelde ze zacht en zuchtte diep. Ze keek naar de grond en opeens hoorde ze wat geritsel. Corrine kwam slaperig uit de bosjes gelopen en keek naar de twee. ''heb ik iets gemist?'' vroeg ze en rekte zich uit. ''nee hoor..'' zei Collet zacht en glimlachtte flauwtjes naar Corrine. ''oke'' zei Corrine en sprong op de rechter schouder van Collet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 5:21 pm

"ok"zei Lesley "ik vind dit ook vaag...liefde maar...ik weet gewoon....dat ik je leuk vind";Hij keek naar de grond.Hij bloosde weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitimezo apr 12, 2009 6:03 pm

''wow er is dus wel iets aan de hand..'' mompelde Corrine en keek van Lesley naar Collet. Collet keek even naar lesley en daarna weer naar de grond. Ze ging met een hand over het gras en zuchtte diep. Ze wist even niks meer te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Met Lesley de wouden in.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Lesley de wouden in..   Met Lesley de wouden in.. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met Lesley de wouden in..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De groene wouden van Dioa

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Hunters :: Gebieden :: De groene Wouden van Dioa :: De Wouden-
Ga naar: