Aantal berichten : 65 Registratiedatum : 01-05-09 Leeftijd : 35
Mijn biografie Leeftijd: 20 Partner: Devon i really love you with all my heart Groep/Clan: She Leads Herself
Onderwerp: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 4:09 pm
Azura liep over de straten van het dorp, en ze keek wat naar de volle maan. Ze was nieuw hier, en dus ging ze maar op verkenning uit. Ook had ze wat honger gekregen, en dus besluit ze om een slachtoffer te gaan zoeken. Niet veel later vond ze dan ook een slachtoffer, en deze bleek dan wel een zwerver te zijn. Niet dat het haar kon schelen, want ze moest bloed hebben. Rustig liep ze op de man af, en dan beet ze deze in de nek. Haar ogen waren vuurrood geworden, en kalmpjes begon ze te drinken van het bloed.
Na enkele minuten liet ze de man levensloos liggen, en ze veegde haar mond gewoon kalmpjes af. Dan liep ze de steeg uit alsof er niets gebeurd was, maar toch was ze wel alert op hunters. Ja, ze was nogal opgejaagd geweest, en sinds die tijd is ze wel goed alert geworden. Een zucht verliet haar mond, en ze stapt dan gewoon weer verder. De straten waren leeg, en het was dan ook heel erg kalm. Soms kon je zeggen dat er hier niets pluis aan de hand was, maar zelfs dat kon haar niet schelen. Zolang men haar met rust laat, en ze niet opgejaagd wordt is dat goed voor haar.
Mijn biografie Leeftijd: 20 jaar Partner: Not any more Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 6:20 pm
Dair verschool zich in de schaduw van een huis. Hij had alles gezien wat de vampier gedaan had. Ze kon geen Vahun zijn besloot Dair. Daar was ze toch iets te direct voor. Zijn doorzichtige ogen bleven haar vanuit de schaduw bestuderen. Het leek alsof hij blind was zo. Zijn witte hoektanden glinsterde als twee parels in de duisternis en Dair was er zich van bewust dat dit zijn schuilplaats kon veraden.
Azura
Mijn biografie Leeftijd: 20 Partner: Devon i really love you with all my heart Groep/Clan: She Leads Herself
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 7:23 pm
Rustig liep deze dame gewoon verder, en ze kijkt dan ook even om zich heen. Haar ogen waren ondertussen weer aan het veranderen, en ze zucht dan even diep terwijl ze naar de maan kijkt. Daar waren haar ouders nu, en ze wou dat ze nog bij haar waren. Hoewel ze nu eerder op wraak uit was, en ze er alles zou voordoen om haar eigen bloedlijn te redden. Maar dat zal iedereen wel willen doen, want elke vampier heeft zijn grote bloedlijn. Behalve die dat gebeten geweest zijn door een vampier, maar toch hadden die ook dan een bloedlijn. Halfbloeden werden deze genoemd, hoewel ze niet zo sterk zijn als de puurbloed maargoed dat was het minste zorg dat men had.
Ze had zelfs niet door dat er iemand haar bekeek, nouja misschien had ze het wel door maar kan het haar zelfs niet eens schelen. Even staat ze een heel eind verder stil, en ze bekijkt de omgeving voor enkele minuten vooraleer ze weer verder stapt. Ze weet nog heel goed dat de hunter waar ze mee was, heel goed voor haar opkwam maar ze had wel spijt dat hij er niet meer was. Dat dankzij haar eigen soort, en ze kon er zelfs niets aan doen. Het enige wat hij zei tegen haar was 'Leef zolang je nog kan en treur niet om mij. Ik zal altijd bij je blijven ookal kan je mij niet zien.' Met een zucht dacht ze eraan, en dan schud ze even haar hoofd.
Ze had het hem beloofd, maar het was wel moeilijk voor haar. Natuurlijk wist ze dat hij bij haar was, en vooral in haar hart. Plots schrok ze uit haar gedachten als ze wat hoort uit een donkere steeg, en ze stopt dan ook abrupt om te kijken wat er is. Als het een hunter zou zijn dan zal ze wel iets verzinnen, want ze was uiteindelijk weer een gewoon normale dame. Nouja met een grote nadruk om normale, want dat was ze absoluut niet. Haar ogen glinsterde door de maan, en nog steeds keek ze naar de donkere steeg.
OOC :: Hopelijk niet een te lange post, want ik heb namelijk te veel inspiratie vandaar deze lange post.
Devon
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 14-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 23 jaar Partner: Azura, I will never let you fall Groep/Clan: geen ik volg de Vahun
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 8:33 pm
Devon kwam kalm uit de steeg gelopen. Hij merkte verderop de andere vrouw op. Ook her kende hij in de schaduw het bekende gelaat van Dair. Devon verdween in diezelfde schaduw en legde een hand op de xchouder van Dair. ''Twee vraagjes. Een wat doe jij hier? en twee wie is zij?'' vroeg Devon met zijn blik op Azura gericht. Hij had dezelfde doorzichtige ogen als Dair. Devon wachtte niet op antwoord en liep op de vrouw af. ''Hallo'' zei hij kalm tegen haar.
Mijn biografie Leeftijd: 20 jaar Partner: Not any more Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 8:40 pm
Dair schrok zich dood toen Devon zijn hand op Dair`s schouder legde en greep naar zijn borstkas op de plek waar zijn hart zat. ''Laat me niet zo schrikken man je bezorgd me nog eens een hartaanval'' siste Dair naar Devon. Hij keek Devon na terwijl die op de vrouw af liep. Dair bleef nog even in de schaduw staan, afwachtend wat er zou gebeuren.
(Ik ben eigenlijk juist blij met die lange posts)
Azura
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 8:45 pm
Met haar lichtblauwe ogen merkt ze plots dat er een jongen uit de steeg komt, maar toch is en blijft ze alert op zijn bewegingen. Daarna kijkt ze gewoon weer naar de maan, en ze hoort de zilverharige jongen plots spreken. "Hallo." Zei ze zelf ook kalm, maar dat was dan ook alles wat er voorlopig uit haar mond kwam. Ze mocht dan wel vriendelijk zijn en dat soort dingen, maar een prater was ze niet echt. Alweer richtte Azura haar ogen op de jongen, en ze blijft gewoon op de plek staan waar ze nu staat. Ze vroeg zich wel af waarom deze haar zo moest laten schrikken, maar langs de andere kant kon het haar zelfs niet echt iets schelen.
Er was wel één ding, en dat was de vraag wat hij werkelijk is. Aangezien ze nog nooit gehoord had van mensen genaamd Vahun, en het enige waar ze wel van gehoord had was Puurbloeden en Halfbloeden. Zijzelf was één van de nobele puurbloed bloedlijn, en haar overgroot vader was een nobele vampier die veel gestrijd heeft met de anderen tegen de hunters. Toch vroeg ze zich af of haar broers of zussen hier zou zitten, of dat ze wel degelijk broers en zussen heeft. Haar ouders stierven voordat ze het haar konden zeggen dat ze nog broers en zussen had.
Nog steeds hield de dame deze zilverharige man in de gaten, en hij zou het zelfs niet eens moeten proberen om een verkeerde beweging te doen. Haar ogen glinsterde weer door de maan, en ze sloot heel even haar ogen. Kort daarna deed ze haar ogen weer open, en blijft haar blik nu strak op de man gericht. Zich ook afvragend wat hij van haar wilt, en of hij niets gemeens van plan is met haar. Niet dat hij daartoe de kans voor zal krijgen, want angst toonde ze totaal niet. Nee, zij had de angst al onder ogen gezien, op de dag dat haar ouders stierven, en kort daarna ook als Damian de hunter stierf waar zij een stiekeme relatie mee had.
OOC :: Ok dan maargoed ik heb al ongeveer 2.5 jaar ervaring in RPG's en soms ben ik wel wat te lui om lange posts te schrijven. Maar als ik eenmaal inspiratie heb dan schrijf ik veel langere teksten dan deze
Devon
Mijn biografie Leeftijd: 23 jaar Partner: Azura, I will never let you fall Groep/Clan: geen ik volg de Vahun
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 8:50 pm
Niet echt een prater dus dacht Devon bij het zien van de houding die de vrouw vertoonde. Hij zou maar gewoon vriendelijk en beleefd blijven. ''Ben je nieuw hier?'' vroeg Devon nieuwschierig maar vriendelijk terwijl hij een aantal passen dichterbij deed. ''Mijn naam is Devon'' stelde hij zich daarna beleefd voor. Hij glimlachde daarbij zijn hagelwitte hoektanden bloot terwijl zijn doorzichtige ogen de vrouw vriendelijk bleven aankijken. Even richtte Devon zijn blik op de schaduw waar Dair zat. ''Dair kom maar hoor je hoeft je niet schuil te houden'' riep hij.
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 8:57 pm
Dair kwam nu ook uit de schaduw lopen maar bleef uit enig voorzorg op afstand van Devon en de vrouw. Zijn doorzichtige ogen keken strak naar beide terwijl hij op z`n dooie gemakje uit de schaduw wandelde. Hij wist wel dat hij in een Vahun dorp was maar alsnog moest hij oppassen. De kralenarmband om zijn pols tikte doordat de kralen elkaar raakte. Met zijn handen in zijn zakken ging Dair tegen een muur aan leunen zonder Devon of de vrouw uit het oog verloren te hebben.
Azura
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 9:01 pm
Azura kijkt hem nog steeds strak aan, maar dan bij het horen van zijn vraag ontspant ze een heel klein beetje. "Ja, en jij?" Vroeg ze dan maar terug, maar ze bleef wel erg alert op alles. Ze merkte dat hij enkele passen dichterbij zette, en ze bekijkt hem even van kop tot teen en zo weer terug zoekend naar oogcontact. Als hij zich voorstelde als Devon kijkt ze hem gewoon vriendelijk aan, en ze merkte dan bij het glimlachen dat hij hoektanden had. Dus besluit ze dan ook maar vriendelijk en beleefd te zijn, en dat zal ze enkel tegen vampieren doen. "Aangenaam Devon. Mijn naam is Azura" Vertelde ze dan met een vriendelijke glimlach, en gelukkig kon je amper zien aan haar hoektanden of ze een vampier was.
Dit omdat zij deze gewoon kan verbergen, zodat ze een vermomming heeft om niet op te vallen bij de hunters. Algauw ontspant ze zich wat meer, en haar ogen blijven op de zijne gericht. Maar toch twijfelde ze er niet aan, om de steeg weer in het oog te houden. Dit was meer een gewoonte dan wat dan ook, want een nieuwe woonplaats vertrouwde ze nog niet goed. Bovendien zou ze eigenlijk opzoek gaan naar een plek om te slapen, maar die heeft ze nog niet echt gevonden. Dus zal ze wel verder moeten zoeken in de nacht, en voorlopig had ze er nog geen zin in.
Plots kwam uit het niets nog een man uit de steeg gelopen, en dat maakte het voor haar dan moeilijker om helemaal ontspannen te zijn. Even lette ze op de man die net uit de steeg kwam, maar ze hield Devon ook nog wel in de gaten. Ze kende hem dan nog maar net, maar iemand vertrouwen was moeilijker voor haar. Hoewel ze dat eerder geheim houd, dan dat ze ermee te koop zou lopen. Geheimen bewaren kon ze ook heel goed, en ze er nog nooit eentje aan iemand vertelt over een ander.
Devon
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 9:09 pm
Devon zuchte en rolde even met zijn ogen. ''Let maar niet teveel op Dair. Hij is de laatste tijd een beetje oplettend geworden sinds er Hunters zijn die het op hem gemunt hadden. Ze hadden zijn dochter ontvoert toen ze nog maar een kind was. Dair heeft haar pas terug gevonden. Ik kan het m`n broertje niet kwalijk nemen'' legde hij uit aan Azura. De vijhandige sfeer die Devon bij Dair voelde klopte totaal niet. Zo was zijn broer niet. Devon keek weer naar Azura. ''Maar goed mag ik dan de eerste zijn die je welkom heet in Delia. De thuisplaats van vele Vahun`s'' zei hij vriendelijk.
Azura
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 9:19 pm
Rustig kijkt ze Devon weer aan als hij zegt dat ze niet te veel op die andere moet letten, en dus besluit ze dat dan maar niet te doen. "Agh dan is hij niet de enige die er last van heeft." Zei Azura dan zachtjes, waarna ze dan gewoon even om haar heen kijkt. Alweer plaatst ze haar blik op de zijne, en dit keer hield ze deze op de zijne gericht. Natuurlijk wilt ze niet overkomen als iemand die staart, maar ze was altijd al zo beleefd geweest tegen andere rasgenoten. Voor haar was in de ogen kijken een beleefd overkomen van jezelf, maar soms kon dat ook wel te lastig worden voor anderen.
Zelf lette ze niet echt op de vijandelijke sfeer die de man daar tegen de muur had, want zij kon eveneens ook zo vijandelijk doen. Maargoed soms was ze dat wel tegen bepaalde mensen, maar deze zag ze gelukkig niet meer. Even slaakt ze een diepe zucht, en ze steunt dan wat op haar andere been. Alweer sloot ze even haar ogen, en ze doet ze dan weer na een tijdje open. Het was vreemd maar ze voelde zich niet echt op het gemak hier in deze buurt, en dus probeerd ze het zo min mogelijk te laten merken.
Pas dan hoort ze de woorden van hem, en ze glimlacht dan heel lichtjes. Haar ogen zoals daarnet gericht op de zijne, maar dit keer keken ze er dieper in. "Wel dankje voor het verwelkoming." Vertelde Azura dan met een iets bredere glimlach, en ze gaat dan na een tijdje weer op haar ene been leunen om haar evenwicht te behouden.
Devon
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 9:28 pm
''Graag gedaan'' zei Devon met een kleine glimlach en iets zachter dan eerst. Hij keek weer even naar Dair. Hij grinnikte even zachtjes. Daarna pakte Devon de flacon die hij aan zijn riem had hangen en nam een grote slok eruit. Daarna maakte hij de flacon weer vast aan zijn riem. Vragen wat in de Flacon zat was niet nodig omdat een klein druppeltje bloed langs de mondhoek van Devon naar beneden gleed. Devon veegde het weg met de rug van zijn hand.
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 9:35 pm
Dair had nu een klein tijdje naar de twee gekeken. Ze waren niet gevaarlijk concludeerde hij. Van Devon wist hij dat al het ging hem meer om de dame in het gezelschap. Nu kwam Dair ook dichterbij de twee andere. ''Hallo'' begroette hij zowel de vrouw als Devon. Dair stak zijn hand uit naar de vrouw. ''Dair, aangenaam'' zei hij erbij.
Azura
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 9:38 pm
Azura rekte zich heel even uit, en haar blik ging weer naar de maan. Het was nu al een tijdje geleden dat weg gegaan was van haar dorp, en ze hoopte niet dat er een groep hunters vanuit haar dorp naar hier kwamen. Wat wel heel sterk zou moeten lijken dat ze dat juist wel doen, want ze hadden al iemand op haar afgestuurd. Toch hoopte ze van niet, want daar had ze nu echt geen zin in. Ze wilde liever een gelukkig leven leiden, zonder weer iemand te verliezen. Want dan zou ze instorten, en dan moeten ze maken dat ze uit de voeten zijn. Niet dat het zal helpen, maar toch moeten ze dan echt oppassen.
Plots krijgt ze de geur van bloed door haar neus, en ze merkte een flacon op waar het bloed waarschijnlijk inzat. Alleen door die geur werden haar ogen weer vuurrood, maar ze kon er niet echt aan doen als ze bloed rook. Het ging automatisch bij haar, en dus sluit ze alweer even haar ogen om dan vervolgens aan iets anders te denken. Wat niet echt lukte maar na een tijdje kon het haar zelfs niet eens meer schelen, en dus begon ze de geur van het bloed te negeren.
Plots merkte ze dat de andere man plots dichterbij kwam, en ze hoorde dan zijn korte begroeting. Daaruit bleek dat deze man ook vriendelijk en beleefd zou zijn, maar dat kon ze nooit op voorhand weten. Als hij zijn naam dan vertelt kijkt ze hem kalmpjes aan, en toch was ze wel even verrast van de hand. Maar dat zag er al heel beleefd uit, en ze gaf hem dan maar een handdruk. "Aangenaam Dair. Ik ben Azura." Zei Azura dan vriendelijk tegen hem, en ze schudde terwijl lichtjes zijn hand. Haar ogen waren nog rood, maar dat zou wel al snel weer verdwijnen.
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 9:51 pm
Dair stopte zijn hand weer terug in zijn broekzak en van zijn gezicht kon een klein glimlachje af. Met een keer kniperen waren Dair`s ogen weer helder blauw en waren zijn scherpe hoektanden niet meer zichtbaar. Dair`s blik ging even naar Devon. ''Hoe gaat het met jou, broer?'' vroeg hij. De scherpe geur van bloed prikelde Dair`s zintugen maar hij negeerde het.
Azura
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 9:59 pm
Azura had haar hand ook al terug getrokken, en ze bekijkt de twee mannen heel even rustig. Dan richt ze haar ogen weer op Devon, en toch keek ze gelijk ook nog naar Dair. Maar dat was niet alles waar ze naar keek, want ze bleef zoals altijd erg alert. Wat ook logisch is voor een vampier, en toch blijft ze er ontspannen bijstaan. Met een vriendelijke en ontspannen blik kijkt ze gewoon naar hen, maar ook een kleine glimlach kwam plots te voorschijn op haar gelaat. Haar ogen waren ondertussen weer lichtblauw, en ze doet dan een haarlok van voor haar ogen.
"Hebben de mannen soms zin om wat te doen?" Vroeg Azura dan zacht tegen hen, en ze blijft gewoon vriendelijk kijken naar hen. Ze was wel nieuwsgierig naar wat hier allemaal te doen was, en een rondleiding of iets in die richting kon wel handig zijn. Maar dat zou ze al zeker niet vragen aan hen, want ze zal wel haar weg vinden hier. Nouja dat hoopt ze toch, want een nieuweling kan gemakkelijker verdwalen. Er is wel één klein voordeel, en dat is dat haar behendigheid, en snelheid heel goed zijn dus daar heeft ze al zeker geen problemen mee.
Devon
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 10:07 pm
''Het gaat goed met me hoor'' zei Devon tegen Dair. ''En met jou?'' vroeg hij wat voorzichtiger. Toen hij de vraag van Azura hoorde keek hij haar aan. ''Tuurlijk, waar dacht je precies aan?'' vroeg hij. Devon keek nog even naar Dair maar richtte toen al zijn aandacht weer op Azura.
Azura
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? vr mei 01, 2009 10:12 pm
Azura kijkt beide rustig aan, en ze wacht rustig op een antwoord. Dan merkt ze dat Devon naar haar weer kijkt, en ze glimlacht dan ook heel even. "Uhm geen idee ik ken hier eerlijk gezegd nog niets." Zei Azura dan terwijl ze hem weer heel even diep in de ogen aankijkt, maar dan wend ze gewoon haar blik weer af. Dit om het staren te voorkomen, maargoed dan kijkt ze even naar de lege straat. Ze wist totaal niet wat men hier allemaal kon doen, en dus wachtte ze gewoon af wat ze nog zouden zeggen.
Haar aandacht was weer op Devon gevestigd, maar ook wel op Dair. Ze was weer een beetje nieuwsgierig aan het worden, wat wel normaal zal zijn zeker? Toch kan ze het even niet laten om hem in de ogen te kijken, en dat was dan omdat ze nooit van haar leven zo'n mooie ogen had gezien. Devon zijn ogen waren zo te zien erg speciaal, en iemand met zo'n ogen had ze nooit in haar dorp gezien.
Mijn biografie Leeftijd: 18 jaar Partner: nee.... Groep/Clan: voorlopig in der eentje.....
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? za mei 02, 2009 8:47 am
Dawn liep rustig over de daken.... ze keek rustig naar de maan en zuchte diep. "wat is het hier saai...." zei ze zacht. ze liep verder en ging aan de rand van het dak zitten... ze keek naar beneden en zag 3 schimmen.... het waren 2 jongens en een meisje die ze nog nooit gezien had. ze keek er nieuwsgierig naar en wachte af... ze dacht zal ik er heen gaan...????. sprong geluidloos naar beneden en stond nu in de schaduw van het huis.... ze keek met haar heldere witte ogen naar de 3 afwachtend wat ze zouden doen....
Devon
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? za mei 02, 2009 9:58 am
''Dan gaan we maar eens kijken of we dat kunnen veranderen'' grijnzde Devon. Hij had ongelofelijk lang in Delia gewoond. Hij was er ooit heen gebracht door de Vahuns die hem vonden toen hij een hersenschudding had en niets meer wist. Door deze ervaring was Devon zelf een Vahun geworden. Verderop op een groot plein was er een festival aan de gang. ''We kunnen daarheen gaan'' zei hij tegen Azura en Dair. Devon kreeg ineens het gevoel bekeken te worden. Hij draaide zich om en keek recht in een stel helder witte ogen.
Azura
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? za mei 02, 2009 10:43 am
Azura blijft Devon gewoon aankijken, en ook luistert ze naar zijn woorden. Er sierde een glimlach om haar lippen, en toch moest ze wel lichtjes lachen om die woorden. Rustig keek Azura om haar heen, en ze vond het hier wel erg stil. Zelfs dat kon haar niet echt schelen, maar ze maakte zich diep van binnen ook wel zorgen. Dan luisterde ze naar zijn woorden, en ze volgde zijn blik naar een groot festival. Dan denkt ze even kort na, waarna ze hem met een glimlach bekijkt. "Ik vind het goed Devon." Zei ze dan vriendelijk tegen hem, waarna ze dan weer even zijn blik volgde.
Ook zij zag witte heldere ogen, maar veel deed het haar niet. Haar houding bleef rustig, en je kon het bijna emotieloos noemen. Dan rekt ze zich even uit, en ze gaat dan kalm naast Devon staan. "Wie is daar?" Vroeg Azura dan gewoon erg kalmpjes, want ze hield er eigenlijk niet zo van om bekeken te worden. Hoewel ze dat nooit laat merken, maar soms is het ook voor haar heel lastig. Ondanks dat ze vroeger altijd bekeken werd door de hunters die haar achterna zaten, maar helaas is dat niet voorbij want er bestaat een grote kans dat ze hier ook zijn.
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? za mei 02, 2009 10:56 am
Dair bleef niet wachten tot de persoon uit de schaduw zou komen. Met een grote onmenselijk sprong, sprong hij eerst op het dak en sprong toen naar beneden zodat hij achter Dawn belandde. ''Waarom bespioneer je ons?'' vroeg hij kalm aan haar. Dair`s ogen waren alweer doorzichtig en zijn witte hoektanden waren klaar voor gebruik.
Devon
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? za mei 02, 2009 10:58 am
Devon zuchte even en greep met zijn duim en wijsvinger zijn neusbrug. ''Altijd weer die opstandigheid'' zuchtte hij. Devon keek weer naar de heldere ogen. ''Je van ons echt niet bang te zijn'' zei hij vriendelijk. Zijn ogen gaven een hint naar Dair dat hij weer terug moest komen.
Mijn biografie Leeftijd: 18 jaar Partner: nee.... Groep/Clan: voorlopig in der eentje.....
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? za mei 02, 2009 11:23 am
Dawn keek een beetje emotieloos achterom naar Dair... ze zuchte diep en keek toen weer naar Devon... ze stapte de schaduw uit en zei rustig "ik was jullie niet aan het bespioneren en ik bang.... nog nooit van me leven..." ze zuchte diep. ze keek Dair aan "jij hebt toch met m'n zusje....???" ze blies een haarlok uit der gezicht en keek toen even naar het meisje.... toen keek ze weer vragend naar Dair en geeuwde ze....
Onderwerp: Re: Nieuwe thuis? za mei 02, 2009 11:28 am
''Ligt eraan wie je zusje is. Als ze Cèline heet dan ja'' zei Dair tegen Dawn. Met een keer kniperen waren zijn ogen weer helderblauw. Zijn hoektanden waren nu ook niet meer zichtbaar. Hij liep langs Dawn terug naar Azura en Devon met zijn handen nonchalant in zijn zakken.