Aantal berichten : 357 Registratiedatum : 11-04-09 Leeftijd : 28
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: She left me behind.. Groep/Clan: -
Onderwerp: Re: Samen met Céline. ma apr 20, 2009 8:11 am
'D...Daar...'Zei hij.En voelde de sterke greep van Dair.'I..in de..grot.'Zei hij.trillrig.'En...de ..Baby..weg.'Zei hij.'Een jongen met vleugels nam de baby mee...'Zei hij langzaam.
Mijn biografie Leeftijd: 20 jaar Partner: Not any more Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 6:16 pm
''Hoe kon je dat laten gebeuren het is nog maar een baby'' schreeuwde Dair tegen hem. Sterker nog het zijn ook zijn kind. ''Met jou reken ik later nog wel af'' siste Dair tussen zijn tanden door tegen Tasunke. Nu moest hij eerst Cèline gaan helpen. Hij liet Tasunke los en rende de grot in. Daar zag hij Cèline liggen. Dair snelde op haar af en trok zijn vest uit die hij over zijn shirt aan had. Hij wikkelde die om Cèline zodat ze het niet nog kouder zou krijgen en trok haar dicht tegen zich aan.
Tasunke
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 6:19 pm
'Als of het mijn schuld is !'Zei hij.'Ik ben géén Babysitter !'Zei hij met een nadruk op "Geen".Hij keek naar Dair,hij vond het tog wel sneu.Hij veranderde in een wolf en ging er van door,Hij wilde nog niet dood.Waar is Stassi als je haar nodig hebtDacht hij.
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 6:58 pm
"Zo Zo? Feestje?" zei Glados met z'n zwaard tikkend op z'n schouder. "Komop, ik ben toch wel uitgenodigd?" zei Glados toen hij in het zand dook.. Opeens schoten er zilveren kogels uit het zand richting Dair. Glados kwam al snel boven, en liet z'n zwaard keihard neerkomen op Dair's schouder. Glados trok het zwaard er meteen uit, en haalde Dair onderuit, en dook het zand weer in. Weer schoten er meerdere kogels uit.
Mijn biografie Leeftijd: 18 jaar Partner: nee.... Groep/Clan: voorlopig in der eentje.....
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 7:42 pm
Dawn veranderde in een vleermuis. ze vloog geluidloos naar hem toe en beet hem keihard in z'n nek en dronk heeeeel veeeel bloed. en voor je het wist was ze weer verdwenen.....
Stassi
Aantal berichten : 554 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 7:46 pm
Stassi kwam aanrennen en had alles gezien.... ze zag Dawn weg vliegen en zag Tasunke weg rennen. "wat is hier aan de hand....???" ze zag Céline liggen. "Céline....!!!" ze rende naar haar toe.
Tasunke
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 7:48 pm
Tasunke snoof goed.Hij rook iets bekends,Iets...Stassi !.hij rende naar haar toe.En omhelsde haar.'Ik heb je gemist.'Zei hij zacht.Hij keek Stassi in haar ogen...
Stassi
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 7:50 pm
Stassi keek op en glimlachte. "Tasunke...." ze zuchte en omhelsde hem ook. ze keek toen terug naar Céline.... ze keek toen Dair aan en vroeg "wat is er met haar gebeurd....???" ze keek bezorgd naar Céline.
Tasunke
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 7:52 pm
Tasunke week wat achteruit.Hij was toch nog bang voor Dair.'Céline's Baby werd geboren en toen is hij meegenomen,Glados heeft hem beschoten..'Zei hij hakkelig.Hij keek naar Stassi toen naar Dair.'Gaat het ?...'Probeerde hij voorzichtig.
Stassi
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 7:53 pm
Stassi keek geschrokken op. "godsamme kunnen we ook een keer niet vechten der ligt hier iemand dood te gaan...." ze gromde en keek vooral kwaad naar Glados. toen keek ze bezorgd naar Céline en Dair.
Mijn biografie Leeftijd: 20 jaar Partner: Not any more Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 8:33 pm
Dair zat in een knielde houding op de grond. Zijn schouder deed veel pijn, gelukkig was het geen zilver geweest. Dair trok zijn shirt van zijn schouder en viste uit zijn broekzak een plantje met witte bloemetjes eraan. Hij had het net nog geplukt voor hij hiernaartoe was gekomen. Dair beet de bloemetjes ervanaf en vermaalde ze een beetje. Daarna smeerde hij het prutje op zijn wond. Hij klemde zijn kaken op elkaar want het goedje prikte. Daarna scheurde Dair een stuk van z`n shirt en verbond zijn wond. ''Verdere verzorging komt later wel'' mompelde hij en stond weer op. Hij keek naar Tasunke. ''Het gaat wel met me'' zei hij.
Tasunke
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 8:36 pm
Tasunke keek verbaasd.Geen geschreeuw,niet meppen niks...'O..Oké.'zei hij.'Weet je het zeker,Kan ik anders iets voor je doen ?'Zei hij.Hij kon Dair maar beter helpen.Het zag er niet al te best uit.
Stassi
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 8:37 pm
Glados schreef:
(Dawn, doe ff normaal... ff realistisch, of poep op.. komop zeg, ik mep je toch ook niet in de rpg dood, en ren dan weg, je bepaalt mijn schade..)
sorry hoor.... ik dronk alleen je bloed en vloog snel weg.... en ik speel ook Stassi ik wist niet dat je boos zou worden..... en ik zei niet of je dood zou bloeden ofzoiets dus ik bepaalde je schade niet en ik zei dat ik veel bloed dronk ik zei niet dat ik bijna de helft van je bloed of wat opdronk.....
Laatst aangepast door Stassi op di apr 21, 2009 8:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Stassi
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 8:38 pm
Stassi keek naar Dair en glimlachte.... "gelukkig gaat het weer beter....." ze keek toen weer naar Céline. "dus haar baby is weg.....???" ze keek toen weer op naar Dair. ze zuchte diep en keek bezorgt naar Céline.
Tasunke
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 8:40 pm
Tasunke wreef in zijn nek.'Auw.'Zei hij zacht.Dit was de plek waar Dair hem vast gegrepen had.Hij keek naar Stassi.'Ja..'Zei hi'j.'helaas wel,Hij zag er lief uit.'Zei hij.
Stassi
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 8:42 pm
Stassi keek naar Tasunke... "wat is er met je nek....??? en heb je de baby gezien...???" ze glimlachte. "we moeten de baby terug krijgen maar hoe...." ze dacht na...
Tasunke
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 8:44 pm
'Dair pakte me vast,En goed ook...Maar daar gaat het niet over,Stassi,Ken jij een jongen met vleugels?'Zei hij snel.Hij keek naar Dair en stak een hand uit.'Kom op we moeten je kind helpen.'' Zei hij blij.
Stassi
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 8:47 pm
Stassi dacht na.... "ja denk ik.... ene Gavin maar die is er al heel lang niet geweest dus hij is het niet...." ze zuchte diep en zei "ja ik pas wel op Céline" ze glimlachte naar Dair.
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 8:49 pm
Dair pakte Tasunkes hand aan. ''Ik heb m`n eigen kind nog niet eens gezien'' zei hij zacht met een verslagen blik. Zijn strijdlust van daarnet was compleet verdwenen. Alsof Dair ineens een heel ander persoon was. Ineens keek hij op. ''Wacht iemand moet bij Cèline blijven, we kunen haar zo niet achter laten'' zei hij. Hij glimlachte naar Stassi toen zij zei dat ze op Cèline zou passen. ''Dank je'' zei hij dankbaar.
Stassi
Onderwerp: Re: Samen met Céline. di apr 21, 2009 8:50 pm
Stassi keek raar naar Dair. ze grinnikde "ik pas op haar dat zei ik toch al...." ze glimlachte. ze zuchte diep en ging bij Céline zitten.
Onderwerp: Re: Samen met Céline. wo apr 22, 2009 6:28 pm
Glados huppelde vrolijk weg en negeerde de onervaren RPG'er dawn
kutRPG..
Stassi
Onderwerp: Re: Samen met Céline. wo apr 22, 2009 6:46 pm
Stassi keek Glados na en zuchte diep. ze ging naast Céline zitten en deed haar vestje uit. die legde ze ook over Céline heen. ze zwiepte met der staart en keek bezorgd naar haar.
Tasunke
Onderwerp: Re: Samen met Céline. do apr 23, 2009 3:46 pm
'Ik hoop dat ze snel wakker wordt.'Zei hij en keek naar de grond.Mijn plan is helemaal verkeerd afgelopen. Dacht hij bij zichzelf.
Céline
Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 20 Jaar Partner: Dair,I Want You Back Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]
Onderwerp: Re: Samen met Céline. za apr 25, 2009 12:39 pm
Céline bewoog iets ze opende haar ogen en zag Tasunke ze verstijfde en kroop in elkaar ze was nu nog schuwer geworden ze vertrouwde niemand meer alleen andere vampiers dan en Stassi ze keek rond en hoorde geen baby "w w war is ze!!!" ze sprong bezorgd en in paniek recht