Mijn biografie Leeftijd: 20 jaar Partner: Not any more Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)
Onderwerp: Blood Hunters Clan (Dair en Celine) za apr 25, 2009 7:11 pm
Leider(s): Dair Celine
Onderleider(s): -
Wachters: -
Verkenners: Dawn
Strijders: Gabriël Lara
Verzorgers: Ashley Mimi
Leiders: Zij leiden de clan maar moeten wel naar de andere leden luisteren. De andere leden moeten de leiders respecteren. Onderleiders: Zij staan onder de leiders en regelen dingen als de leiders dat niet kunnen. Zij krijgen ook belangrijke opdrachten zij moeten gerespecteerd worden door de leden en natuurlijk ook door de leiders. Wachters: Dit kan een afwisselde of een vaste rang zijn. De wachters zorgen ervoor dat de rest van de clan niet onverwacht wordt aangevallen en waarschuwen hen op tijd. Verkenners: zij spioneren bij andere vijhandelijke groepe en clans en verkennen nieuwe gebieden. Strijders: Zij zijn speciaal getraint om te vechten als dat nodig is, zij trainen ook de andere. Verzorgers: zij helpen en verzorgen de zieke of gewonde.
Totaal: 7
Laatst aangepast door Dair op di okt 20, 2009 9:52 am; in totaal 7 keer bewerkt
Gabriël
Aantal berichten : 56 Registratiedatum : 25-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 17 Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou. Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)
Onderwerp: Re: Blood Hunters Clan (Dair en Celine) za apr 25, 2009 7:12 pm
Onderwerp: Re: Blood Hunters Clan (Dair en Celine) za apr 25, 2009 7:16 pm
Ja Céline word leider!! xD En Lara komt er natuurlijk binnenkort ook in En de rang word "Strijder" xD
Gabriël
Aantal berichten : 56 Registratiedatum : 25-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 17 Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou. Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)
Onderwerp: Re: Blood Hunters Clan (Dair en Celine) za apr 25, 2009 7:23 pm
Strijder
Lara
Aantal berichten : 124 Registratiedatum : 18-04-09