Aantal berichten : 215 Registratiedatum : 12-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 22 jaar Partner: Collet!!!!! Groep/Clan: Blood Hunters
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:10 pm
Lesley draaide zich om naar Céline.Hij vloog op haar af.Hij gromde en zijn klauwen verschenen.Hij duwde haar tegen een muur door zijn klauwen tegen haar armen de drukken.
Céline
Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 20 Jaar Partner: Dair,I Want You Back Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:11 pm
Céline schrok ze voelde haar rug hard tegen de muur botsen ze slikte ne keek naar Lesley ze voelde zijn scherpe klauwen tegen haar armen prikken
Mijn biografie Leeftijd: 20 jaar Partner: Not any more Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:15 pm
Dair stond ineens achter Lesley. Hij trok hem weg bij Cèline en duwde hem ruw tegen de grond. Daarna ging hij beschermend voor Cèline staan en keek Lesley fel aan. ''Je blijft van haar af'' klonk zijn zachte dreigende stem.
Céline
Mijn biografie Leeftijd: 20 Jaar Partner: Dair,I Want You Back Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:15 pm
Céline keek en keek naar de wonden op haar armen ze slikte en keek naar Lesleys reactie
Lesley
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:18 pm
"even voor de duidelijkheid...er is niets gebeurt tussen ons"zei lesley bot.Hij gromde kort.Hij keek strak naar céline."ik sta aan niemands kant nu...ik ben neutraal.Je liefje kan me overtuigen als je dat weet"
Céline
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:19 pm
Céline slikte en zweeg ze keek even weg en dan bang terug
Lesley
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:22 pm
Lesley haalde zijn klauwen weg.Hij veegde het bloed van haar armen.Hij glimlachtte kort.
Céline
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:23 pm
Céline trok haar armen weg ze keek weg en slikte ze keek uit haar ooghoeken wat hij deed
Mijn biografie Leeftijd: 20 jaar Partner: Not any more Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:24 pm
Dair`s felle blik werd minder. Als Lesley nu echt de waarheid sprak kon dat misschien de toekomst redden. Dair keek om naar Cèline. ''Kan je dat echt?'' vroeg hij aan haar.
Céline
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:25 pm
Céline keek hem aan ze snap niet goed wat ze zou moeten doen "w w wat?" ze keek even naar Lesley
Lesley
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:27 pm
Lesley draaide zich om.Hij keek naar Dair "ik sta nu aan niemands kant noch aan die van de hunters nog die van de vampiers".Hij drukte zijn klauw tegen dair's keel."Je kan me overtuigen met je geweldige verhalen"
Céline
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:28 pm
Céline schrok en duwde Lesley "laat hem met rust" ze schrok ervan dat ze dat deed
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:30 pm
''Dat ligt eraan of jij wilt luisteren'' zei Dair volkomen kalm. Het was voor hem niet de eerste keer dat hij bedreigt werd.
Céline
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:31 pm
Céline keek toe ze stond nu een beetje voor Dair het kon haar niets schelen ze keek naar Lesley
(moet gaan doei)
Lesley
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 9:33 pm
"vertel het me"zei Lesley."ik zal daaruit mijn conclusies trekken".Hij deed zijn klauw weg en spitste zijn oren.
Céline
Onderwerp: Re: Even rust.. di apr 14, 2009 6:32 pm
Céline bleef staan ze slikte ze keek toe en blef zeker uit Lesleys buurt ze stond tegen een boom
(Lesley je kan me ontvoeren xD)
Tasunke
Aantal berichten : 357 Registratiedatum : 11-04-09 Leeftijd : 28
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: She left me behind.. Groep/Clan: -
Onderwerp: Re: Even rust.. di apr 14, 2009 6:47 pm
Tasunke kwam aangeslopen en greep naar Céline. 1 hand om haar mond,Zo kon ze niet praten en schreeuwen. En 1 hand om haar armen zo kon ze zich niet vrij worstelen.
Céline
Onderwerp: Re: Even rust.. di apr 14, 2009 6:48 pm
Céline schrok en probeerde wat te doen ze zat veel te vast en slikte ze trok en trok maar het had geen zin