Aantal berichten : 240 Registratiedatum : 11-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 18 jaar Partner: Kaida Groep/Clan: /
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:13 pm
"je krijgt het wel"zei Edward tegen Kaida.Hij keek naar haar."je doet me aan iemand denken...".Hij bekeek Kadia aandachtig.
Stassi
Aantal berichten : 554 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:15 pm
Stassi keek van Edward naar Kaida en weer terug. ze keek om en zuchte... ze dacht volgens mij is die Kaida interresanter ze veranderde in een mens en spetterde wat in het water met der voeten....
Kaida
Aantal berichten : 123 Registratiedatum : 12-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Edward Groep/Clan: -
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:16 pm
Kaida keek Edward opnieuw nieuwsgierig en geïnteresseerd aan. 'Aan wie dan?' vroeg ze snel. Daar was ze best wel benieuwd naar. Haar blik ging even terug naar Stassie en haar grijns verscheen weer. Kaida was niet bang voor wolfjes. zeker niet voor wolfjes met zo'n lekker bloed... Opnieuw ging haar tong vluchtig over haar lippen. Maar ze keek al snel terug naar Edward, wachtend op antwoord.
Stassi
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:21 pm
Stassi keek naar hun via haar ooghoeken. ze zuchte.... ze dacht als dat mens een poot naar me uitsteekt breek ik haar nek... ze zwierde wat met der staart en haar oortjes ging vooral de richting in van Kaida.
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:30 pm
Kaida begon het behoorlijk irritant te vinden dat dat meisje naar haar staarde. Ze sprong plots op, haar rok wapperde om haar lichaam, net als haar lange, wilde haren. En voor Stassi iets kon ondernemen stond Kaida vlakbij. Ze ontblootte haar tanden en drukte Stassi met haar buik tegen de grond. Kaida zat op haar knieën op Stassi's rug en grinnikte zachtjes. 'Was er wat meisje?' siste ze en likte haar lippen af. 'Het is maar een klein prikje...'
Lesley
Aantal berichten : 215 Registratiedatum : 12-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 22 jaar Partner: Collet!!!!! Groep/Clan: Blood Hunters
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:32 pm
Lesley zag dit,veranderde in een wolf en duwde Kaida van Stassi af.Hij beet in haar nek "zo voel je eens wat anderen voelen als je hen bijt!".Hij beet harder door.
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:38 pm
'Gaan we het zo spelen?' Kaida trapte het wolvending van zich af en sprong erop. Ze grijnsde en zette haar twee scherpe hoektandjes in zijn hals. Ze sloot tevreden haar ogen. Wat smaakte dit goed. De wond in haar eigen hals voelde ze zowat niet. Nee, het voelde als een voldoening. Na even liet ze Lesley los en liep terug naar Edward. Ze ging terug naast hem gaan zitten. Met haar vinger veegde ze wat bloed van haar mond en likte deze vervolgens op. 'Zalig!' zei ze voldaan en stak haar armen even tevreden in de lucht.
Stassi
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:45 pm
Stassi liep naar Lesley... "gaat het...." ze keek hem ernstig aan. ze verzorgde zijn wond en keek erna. ze ging weer rustig naast Edward zitten en keek Kaida niet meer aan.
Lesley
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 7:04 pm
lesley zakte door zijn poten.Hij sloot zijn ogen.Zo erg was de wond niet.Hij opende zijn ogen weer en keek naar Stassi."ja..."
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 7:13 pm
Glados Richtte met z'n zwaard op Edwards keel. Snel pakte Glados z'n holsters, en z'n jas. Glados Richtte op Kaida en op Edward. "Geen BEWEGING!" Schreeuwde Glados volop. Hij was er klaar mee. Glados was woedend, en dat was te merken ook.
Laatst aangepast door Glados op zo apr 12, 2009 7:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Lesley
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 7:25 pm
(Glados heb wat respect voor Edward hij is offline ) Lesley gromde.Hij veranderde weer in zichzelf.
Stassi
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 7:55 pm
Stassi keek naar Lesley en glimlachte. en zag Glados en schrok.... "niet op Edward schieten...." ze keek bang naar Glados...
Céline
Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 20 Jaar Partner: Dair,I Want You Back Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 7:56 pm
Céline was de hele tijd in de buurt ze had haar verstopt ze keek naar Lesley,ze had door hem die klauw maar haar vriendin helpt hem... ze zag ook Edward Glados had hem in zijn greep zou ze helpen?
Mijn biografie Leeftijd: 16 Jaar Partner: Maby later.. Groep/Clan: I can take care of myself.
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 8:09 pm
Buffy kwam tevoorschijn. Ze zag een hunter op Edward mikken. Ook al had ze een afkeer aan vampiers haar zus had wat met edward dus ze nam het voor hem op. "Niet doen"riep ze naar Glados. Ze keek even opzei maar zag Céline niet.
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 9:25 pm
Kaida sprong op en trapte het wapen uit Glados' hand. Ze nam hem vast bij de keel en keek hem grijnzend aan. 'Laat me niet lachen!' siste ze en duwde hem achteruit, zodat hij zijn evenwicht verloor en op de grond belandde. Ze likte een laatste restje bloed van haar lippen af en keek naar de vampieren en hunters rondom haar. 'Hehe... interessant volkje hier.' grinnikte ze schel waardoor haar hoektanden duidelijk merktbaar waren. 'Ah, mijn lust naar bloed is wel gestild.' ze stapte naar Glados toe, die nog op de grond lag en boog zich even over hem. 'Voorlopig dan.' zei ze gemeen terwijl ze hem recht aankeek met haar vuurrode ogen. Ze sprong terug naar Edward en keek hem met een glimlach aan. 'Ik dacht dat je verlangde naar zijn bloed.' zei ze en wees naar Glados. 'Hier is je kans.'
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 8:22 am
"Te laat." zei Glados, want hij had nog een ander wapen, die hij eerst gericht had op edward. Glados schoot 3 keer op Kaida 1 keer op haar borst, en 2 keer op haar hoofd. Deze kon ze nauwelijks ontwijken, maar voor het geval dat, pakte Glados z'n zwaard, en hield hem in stevige postitie, zodat hij niet uit z'n handen geslagen kon worden.
Stassi
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 10:29 am
Stassi keek ernstig toe... ze dacht als ie maar niet op.... Edward schiet.... ze slikte en keek naar Buffy en toen weer terug.
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 1:02 pm
Kaida was geconcentreerd en had daarom meteen gezien waarop Glados had gericht. Ze kon de schotten naar haar hoofd ontwijken maar door die beweging kwam het derde schot wel terecht. Maar niet in haar borst maar in haar schouder. Geschrokken verdween haar grijns en ze legde snel haar hand tegen haar blote schouder. Het bloed dat eruit stroomde kronkelde langs haar vingers over haar hele hand om dan tegen de grond te vallen. Kaida sloot haar ogen even en haar gezicht was deels verborgen achter haar wilde haren. Maar plots grinnikte ze, alsof het haar niet eens geraakt had, en een gloeiend, rood oog was plotseling zichtbaar tussen haar donkere haren en keek naar Glados. het glinsterde, alsof Kaida genoot. En dat deed ze ook. Ze genoot van de pijn, en van de geur van het bloed.
Stassi
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 1:42 pm
Stassi keek geschrokken naar kaida. ze dacht dat ze er nog van geniet ook... ze keek naar de wond en liep snel naar Buffy...
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 5:46 pm
Glados pakte z'n andere pistool van de grond, en Schoot een Zilvere kogel in het been van Kaida, daarna schoot hij direct een kogel richting haar maag. Glados sprong met een sierlijke beweging naar achteren en grijnsde. Hij stopte z'n pistolen weg, en pakte z'n zwaard, klaar om te vechten!
(Sorry, ben een beetje inspiratieloos)
Lesley
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 5:49 pm
Lesley liet zijn klauwen verschijnen.Hij knikte naar Glados en grijnsde.Hij was klaar,klaar voor een gevecht.
(Edward kan niet on komen Glados...hij ligt in het ziekenhuis )
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 6:16 pm
Kaida schreeuwde toen ze de zilveren kogel in haar been voelde binnendringen. Maar sprong weg toen een tweede schot werd gelost. Ze zakte door haar gewonde been en legde er haar hand op. Ze nam het zwaard dat ze bij zich droeg en sneed een stuk stof van haar rok, die nu meteen weer enkele centimeters korter was. Dat stuk bond ze om haar been zodat ze daar niet teveel last van zou hebben. De wond in haar schouder bloedde nog steeds, maar daar lette ze niet op. Haar gloeiende rode ogen keken naar de twee hunters en met een sierlijke sprong belandde ze recht voor Glados. Haar zwaard kwam met een luide kling tegen die van hem en ze duwde hem wat achteruit terwijl ze haar gezicht dicht bij hem bracht. Haar hoektanden bloot. 'Je zult hier ooit nog spijt van krijgen!' siste ze en maakte opnieuw een enorme sprong, deze keer over glados heen. Ze had er genoeg van en wou niet meer verder vechten, maar haar zwaard sneed Glados in zijn schouder terwijl Kaida sprong. Daarna stak ze deze terug weg, wierp nog een laatste blik naar de twee hunters en rende weg. Al snel verdween ze uit het zicht.
Stassi
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 6:28 pm
Stassi rende naar Lesley en Glados. "daar zijn we ook weer vanaf..." ze zuchte. ze keek naar de wond van Glados "gaat het wel...???"
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 8:32 pm
Glados kreeg een zwaard in z'n schouders, wat enorm pijn deed. Glados sprintte razendsnel naar Kaida toe, en gaf haar een trap tegen haar gezicht, en sprintte toen, razendsnel met zijn korte afstands hagedissen krachten achter haar, en met een hand aan z'n zwaard, Stak hij kaida. Hij trok het zwaard er weer uit, En gooide het weg, er zat vampieren bloed aan. Glados liep een stukje achteruit, en trok een pistool, Pandora, met de Brandende kogels.
"Het gaat wel" zei Glados, die naar de enorme Snee keek, het brandde als een gek, en moest ontsmet worden.
Céline
Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 20 Jaar Partner: Dair,I Want You Back Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]
Onderwerp: Re: Even rust.. ma apr 13, 2009 8:34 pm
Céline stond nog steeds te kijken ze zag haar vriendin en Kaida ze keek naar Glados ze was erg angstig maar ze deed niets