Glados liep langs het strand, denken.. Hij dacht na, waar zou de baas van alle vampieren zijn. Had hij niet meer informatie kunnen krijgen uit de vampier die hij laatst had doodgeschoten. Hij had het zwaard nog, er stonden rare tekens in, het was een smal zwaard. Glados ging liggen op het strand, de avond zon scheen in z'n gezicht. Hij legde het zwaard op z'n handen. Met z'n vinger gleed Glados over de tekens heen. Het was een rare vampierentaal, gokte Glados, maar hij wist het niet zeker... Opeens hoorde hij wat achter zich.
Lesley
Aantal berichten : 215 Registratiedatum : 12-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 22 jaar Partner: Collet!!!!! Groep/Clan: Blood Hunters
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:03 pm
Lesley liep 'toevallig' langs.Hij had Glados nog niet opgemerkt.Hij liep rustig door.
Stassi
Aantal berichten : 554 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:08 pm
Stassi kwam ook het strand op gelopen en zag de 2. ze ging aan de rand van de zee zitten. "wel moooooi...." ze zuchte en keek naar de zee.
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:10 pm
Glados merktte de jongen ook niet op. Maar Glados stond wel op, en gooide een steentje in het water. Het steentje werd simpel weer teruggegooit door de golven van de prachtig blauwe zee.. Glados pakte het zwaard, en deed het op z'n rug.. Nu nog een naam voor het zwaard.. "Red Rose" was wel gepast, want het zwaard had een bloedrood handvat. Het was een raar, maar toch mooi zwaard. Glados trok het zwaard, en sloeg er een paar keer mee in de lucht, om te oefenen.
Stassi
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:12 pm
Stassi keek naar Glados en naar het zwaard. "wat ben je aan het doen...????" ze zuchte en keek naar de rustige zee.
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:15 pm
"Ik probeer mijn zwaard uit" zei Glados. Glados Deed z'n jas uit, en z'n holsters af. De twee pistolen blonken in de avondzon. Glados liep langzaam het water in. Aan het begin was het nogal fris, maar dat veranderde al snel.. Het was een fijn gevoel, hij voelde zich een met z'n zwaard. Met een snelle slag spatte Glados veel water omhoog.
Lesley
Aantal berichten : 215 Registratiedatum : 12-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 22 jaar Partner: Collet!!!!! Groep/Clan: Blood Hunters
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:18 pm
(omg ik ken iemand met de achternaam Holsters xD)
Lesley keek naar Glados.Hij nam zijn pistool.Hij verzon er geen naam voor.Hij bekeek het.
Kaida
Aantal berichten : 123 Registratiedatum : 12-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Edward Groep/Clan: -
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:25 pm
Een jonge dame stapte naar de zee toe en bleef ervoor staan. Haar handen waren voor haar lichaam gekruist wanneer ze voor zich uit staarde. Op het eerste zicht kon je haar geen vampire noemen. Ze leek zo normaal, had alleen geen uiterlijke hunter kenmerken. Maar toen ze haar ogen opende keken twee rode ogen vanuit hun ooghoek naar de hunters. Een lichte grijns speelde op haar gelaat waardoor één van haar scherpe tandjes zichtbaar werd. het blonk in het licht en Kaida kon een kleine giecheling niet onderdrukken. Ze streek haar wilde haren uit haar gezicht en trok haar topje terug op zijn plaats.
Edward
Aantal berichten : 240 Registratiedatum : 11-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 18 jaar Partner: Kaida Groep/Clan: /
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:30 pm
Edward kwam bij Kaida staan.Zijn hoektanden waren ook zicht baar.Hij knikte naar Kaida.Er verscheen een grijns op zijn gezicht.
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:33 pm
Kaida keek geïnteresseerd naar de vampire. 'En jij bent?' vroeg ze nog steeds met diezelfde grijns. Waarna ze zich in het zand liet ploffen. Haar schuin onder haar lichaam gestrekt als steun om rechtop te kunnen blijven zitten. Ze had haar gezicht naar de hemel gericht en haar ogen opnieuw even gesloten. Het leek erop dat de hunters de twee vampires nog niet opgemerkt hadden. Kaida opende haar ogen weer en keek naar Glados. Hij leek haar nog de gevaarlijkste, met al zijn wapens.
Stassi
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:35 pm
Stassi keek naar Kaida en kreeg een rilling. ze glimlachte naar Edward en zuchte.... ze stond op en zwiepte wat met z'n staart...
Edward
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:35 pm
Edward ging zitten "Edward".Hij keek naar Kaida "jij?".Hij wreef zijn haar nog harder in de war.Hij zat met zijn rug licht gebogen.
Stassi
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:38 pm
Stassi keek naar Edward en Kaida. ze zuchte en keek rustig naar de zonsondergang. en dacht wat is het toch mooi....
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:42 pm
'Kaida' zei ze snel en liet zich achterover in het zand ploffen. Doordat haar topje nogal kort was waren haar buik en rug bloot. Het warme zand kriebelde aan haar rug maar Kaida lette daar niet echt op. Ze legde haar armen onder haar hoofd en keek naar Stassi. 'Wat zit die nou te staren?' vroeg ze en rolde even met haar ogen. 'Hunters...'
Edward
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:44 pm
"nou ehhm..."zei edward en hij keek even naar Stassi "geen idee".Hij keek weer naar Kaida.
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:48 pm
Kaida keek nieuwsgierig naar Edward. 'Jij bent toch wel volbloed vampire he?' vroeg ze. Ze had al veel over de vahun ofzoiets gehoord. Vampires die zich niet als vampires gedroegen. Walgelijk gewoon. Haar blik ging terug naar het meisje die eruitzag als een hunter. Maar toch niet aanviel, al was het wel duidelijk te zien dat Kaida een vampire was. Ze vaagde opnieuw een lok uit haar gezicht die daar was geblazen door een zeebries.
Edward
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:51 pm
"Ik ben een volbloed"zei Edward die naar Kaida keek.Af en toe ging zijn blik naar Stassi.Hij wreef weer in zijn haar.Zijn hoektanden waren zichtbaar.
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:54 pm
'Mooi!' grijnsde Kaida die weer rechtop ging zitten. Ze keek naar Edward. 'Kan jij echt niet van je haartjes blijven?' grinnikte ze en wreef er even door met haar hand waarna ze lachend haar hoofd wat schuin hield en haar ogen sloot. Ze stopte echter abrupt met lachen toen ze wat hoorde. Kaida keek nieuwsgierig rond en daar was haar grijnsje weer. Haar hoektanden staken nu duidelijk uit. Een onbekend persoon liep verderop. Zijn dierlijke kenmerken verraadde dat hij een hunter was en Kaida likte haar lippen af. Maar de onbekende persoon vertrok al snel weer. Kennelijk moest hij hier niet zijn.
Laatst aangepast door Kaida op zo apr 12, 2009 5:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Edward
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:56 pm
Edward keek rond.Hij zag Lesley,Glados en Stassi maar niemand meer.Hij keek weer naar Kaida.Hij likte even zijn lippen af.
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 5:58 pm
Kaida glimlachte en genoot van de gadachte van bloed. Die heerlijk zoete smaak. Ze merkte dat ook Edward zijn lippen aflikte en grijnsde. 'Heb jij ergens zin in?' vroeg ze en keek hem betekenisvol aan. Er ging maar een iets door haar hoofd. Bloed! Huntersbloed! Haar rode ogen keken alle kanten uit op zoek naar een slachtoffer en bleven bij de drie hunters hangen.
Edward
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:00 pm
"de ene met zijn vele wapens"zei Edward.Hij grijnsde."hij is perfect".hij keek naar Glados "bloed"
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:04 pm
'Hmm hou je van uitdagingen?' grinnikte Kaida en porde hem zachtjes in zijn zij. 'Hij lijkt me niet echt een zwakkeling, gekkie. Ben jij je leven beu?' Ze wees naar Glados en zijn vele wapens, zoals Edward zelf al zei. 'Dan kies ik toch liever een iets makkelijkere prooi.' Kaida likte opnieuw haar lippen af. 'Eentje die mij kan bevredigen en waar ik mijn leven niet bij moet afstaan.' Haar vinger veranderde van richting en wees richting Stassie. Zij zat al de hele tijd te staren en dat bevalde Kaida niet echt.
Edward
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:07 pm
"nah...ik heb een beter slachtoffer aangevallen gehad...heb 1/3 van zijn bloed opgedronken"zei Edward."hij zal nu wel ergens zijn".Hij keek even rond maar zag Tasunke nergens.Spijtig vond hij dat.
Kaida
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:11 pm
'Je doet me verwateren!' riep Kaida en liet zich opnieuw op haar rug vallen. Wat had ze een zin in bloed! 'Bloed..' zuchtte ze triest en keek rond. Het waren enkel de volbloed vampires die zich geen zorgen hoefden te maken om haar bloedlust. Haar donkere haren lagen weer warrig om haar heen. Kaida liet het nu maar zo en rolde op haar buik. Snel veegde ze het zand van haar rug. Tenminste op de plekken waar ze aan kon en ondersteunde toen haar hoofd met haar handen. 'Bloed.' mijmerde ze opnieuw.
Stassi
Onderwerp: Re: Even rust.. zo apr 12, 2009 6:12 pm
Stassi draaide haar hoofd weg. ze dacht puh... Kaida ik ben geweldig bla bla.... ze blijft met der poten van me af ze slikte en veranderde in de git zwarte wolf....