Vampire Hunters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Vampier of Hunter. Het gevecht van de vrijheid.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik moest even alleen zijn.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 11-04-09
Leeftijd : 28

Mijn biografie
Leeftijd: 16
Partner: She left me behind..
Groep/Clan: -

Ik moest even alleen zijn. Empty
BerichtOnderwerp: Ik moest even alleen zijn.   Ik moest even alleen zijn. I_icon_minitimezo jul 26, 2009 7:42 pm

Tasunke keek naar de lucht. Hij was weg bij Stassi, al wist ze dat niet. Hij keek naar een hoge berg. Op deze grond hadden ze elkaar ontmoet. Hij zuchtte en plofte neer. Hij wás zo verliefd. Hij legde zijn hoofd op z'n kieën en zijn armen erom heen. Zo kon niemand zien dat hij huilde. Hij was kapot van binnen. Hij kon niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 10-04-09
Leeftijd : 29

Mijn biografie
Leeftijd: 20 Jaar
Partner: Dair,I Want You Back
Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]

Ik moest even alleen zijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moest even alleen zijn.   Ik moest even alleen zijn. I_icon_minitimezo jul 26, 2009 7:44 pm

Céline liep stil rond en zuchtte. Ze hoopte dat Dair haar terug wilde. Ze keek op en zag Tasunke. Ze ging ver van hem zitten en staarde stil voor haar uit. Wat zou er met hem zijn? Vroeg ze zicht af
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 11-04-09
Leeftijd : 28

Mijn biografie
Leeftijd: 16
Partner: She left me behind..
Groep/Clan: -

Ik moest even alleen zijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moest even alleen zijn.   Ik moest even alleen zijn. I_icon_minitimezo jul 26, 2009 7:51 pm

Tasunke keek niet naar Céline. Hij was kwaad op Stassi en zichzelf. Hij was onzeker, over zichzelf. Hij had Lara geredt. Als hij Dair niet had verteld waar Lara was.. dan was alles anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 10-04-09
Leeftijd : 29

Mijn biografie
Leeftijd: 20 Jaar
Partner: Dair,I Want You Back
Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]

Ik moest even alleen zijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moest even alleen zijn.   Ik moest even alleen zijn. I_icon_minitimezo jul 26, 2009 7:53 pm

Céline staarde naar de grond en zuchtte even. Ze keek even naar hem maar keek al snel weer naar de grond. Ze dacht de hele tijd aan Dair
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 11-04-09
Leeftijd : 28

Mijn biografie
Leeftijd: 16
Partner: She left me behind..
Groep/Clan: -

Ik moest even alleen zijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moest even alleen zijn.   Ik moest even alleen zijn. I_icon_minitimezo jul 26, 2009 8:05 pm

Tasunke keek naar Céline. Hij legde zijn hoofd meteen weer terug. Hij had er nu geen zin in. Hij keek naar het gras. Niemand moest hem, Stassi niet, niemand niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik moest even alleen zijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moest even alleen zijn.   Ik moest even alleen zijn. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik moest even alleen zijn.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Hunters :: Gebieden :: De Eenzame bergen-
Ga naar: