Vampire Hunters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Vampier of Hunter. Het gevecht van de vrijheid.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Alleen...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lara

Lara


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Verliefd
Groep/Clan: Blood Hunters [Céline & Dair]

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 10:32 pm

Lara was recht hierheen gelopen en zuchtte. Ze dacht even aan haar moeder die nu erg zwak was. Ze zuchtte en liep het gemeentehuis binnen. Ze keek rond en liep door tot ze in de kamer kwam. Ze plofte op het bed en ging liggen. Ze staarde naar boven en sloot even haar ogen. Tot ze iets hoorde...

[Alleen ik & Gabriel]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 25-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou.
Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 10:36 pm

Gabriël kwam het gemeentehuis binnengelopen. Hij zocht Lara. Hij had vanalles gehoort.
Hij liep verschijdene kamers in maar vond haar niet tot hij in de kamer kwam waar ze was.
Hij liep naar haar toe en keek haar aan. "Lara"zei hij. Hij keek haar aan en wachte af misschien was het wel iemand anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Verliefd
Groep/Clan: Blood Hunters [Céline & Dair]

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 10:39 pm

Lara keek op en zag Gabriel. "Hee" zei ze. Een kleine glimlach kwam op haar gezicht. Ze bleef nog even liggen maar ging gewoon op het bed zitten. "Ik hebt je gemist" zei ze zacht terwijl ze hem aankeek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 25-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou.
Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 10:41 pm

Hij ging naast haar zitten en keek haar aan. Hij was wat verandert sinds hij even weg was.
Hij was volwassener geworden. Maar zijn gevoel voor haar was sterker geworden.
Hij gaf haar een knuffel. "Ik heb je hard gemist,Lara,heel hard"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Verliefd
Groep/Clan: Blood Hunters [Céline & Dair]

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 10:47 pm

Lara keek naar hem en knuffelde mee. Ze glimlachtte en vond hem echt leuk nu. Hij was knaop en erg sterk. Daar hield ze van. Ze gaf hem een kus en liet haar achterover vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 25-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou.
Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 10:49 pm

Doordat ze zich liet vallen kwam hij op haar te liggen. Hij keek haar even aan en streelde haar wang. Hij gaf haar een lange kus op haar lippen en genoot van elke minuut die hij samen met haar had. Hij streelde haar armen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Verliefd
Groep/Clan: Blood Hunters [Céline & Dair]

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 10:56 pm

Lara glimlachtte en bleef rustig onder hem liggen. Ze zoende hem en sloot haar ogen. Ze streelde zijn arm en liet merken dat ze steeds meer, wilde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 25-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou.
Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 11:00 pm

Hij keek haar aan en had het wel door. "Zeker"vroeg hij aan haar en hield even op met kussen. Hij wachte af met haar .
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Verliefd
Groep/Clan: Blood Hunters [Céline & Dair]

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 11:03 pm

Lara keek hem aan. "Heel zeker" zei ze rustig. Ze drukte haar lippen weer rustig op de zijne terwijl ze haar ogen sloot
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 25-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou.
Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 11:11 pm

Hij keek haar even aan en sloot dan zijn ogen. Hij streek met zijn hand over haar hele lichaam en kuste kalm door. Dit gevoel kon hij niet beschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Verliefd
Groep/Clan: Blood Hunters [Céline & Dair]

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 11:12 pm

Lara opende haar mond een beetje en had ook haar ogen gesloten. Ze genoot en streelde rustig verdre over zijn arm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 25-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou.
Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 11:17 pm

Hij opende zijn mond heel lichtjes en streelde haar onderlip. Hij streelde haar buik heel zachtjes. Hij opende zijn ogen heel eventjes en glimlachte toen sloot hij ze weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Verliefd
Groep/Clan: Blood Hunters [Céline & Dair]

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimeza jul 25, 2009 11:28 pm

Lara glimlachtte en hield ze dicht. Ze liet haar tong in zijn mond glijden en streelde dan lager aan zijn buik ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 25-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou.
Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimezo jul 26, 2009 8:57 pm

Hij keek haar aan en glimlachte eventjes. Hij streek langs haar gezicht.

(En toen beste mensen ,weten aleen zij en ik wat we deden)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Verliefd
Groep/Clan: Blood Hunters [Céline & Dair]

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimema jul 27, 2009 12:34 pm

Lara slikte en was blij dat het gedaan was. Ze had veel pijn gehad maar liet het niet merken aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 25-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou.
Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)

Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitimema jul 27, 2009 3:29 pm

Hij keek haar aan en streelde over haar wang. "Lara,zou je mijn partner willen worden"vroeg hij nogal zenuwachtig. Hij keek haar aan en wachte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alleen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen...   Alleen... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alleen...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Hunters :: Gebieden :: De Verloren stad :: Het Gemeentehuis-
Ga naar: