Aantal berichten : 357 Registratiedatum : 11-04-09 Leeftijd : 28
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: She left me behind.. Groep/Clan: -
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 8:10 am
Tasunke's staart kispelde door het water.Hij was helemaal verliefd.Hij kon nergens anders meer aan denken dan aan Stassi.Hij zou haar voor geen goud ter wereld kwijt willen.Hij drukte Stassi nog dichter tegen zich aan en zoende mee.Hij dacht:Omg wat kan zij goed zoenen...
Stassi
Aantal berichten : 554 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 9:56 am
Stassi stopte met zoenen en keek Tasunke verliefd aan. ze had rode wangen door de warmte van de waterbronnen. ze glimlachte en zuchte even diep. ze keek even naar het water en dook snel onder. ze zwom snel om Tasunke heen en kwam achter hem tevoorschijn. "boe" zei ze droog en ze grinnikte. ze keek naar de helderblauwe lucht en ze hoorde de vogeltjes fluiten....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 2:51 pm
Tasunke draaide zich snel om en keek naar Stassi.'Haha.'Lachte hij.Hij keek Stassi aan.'Ik hou van je Stassi.'Zei hij.hij keek haar aan..
Stassi
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 2:56 pm
Stassi keek hem aan en grinnikte. ze keek om zich heen en hoorde de vogeltjes fluiten. de wind waaide door de bomen en ze glimlachte. toen Tasunke dat zei keek ze hem snel aan. ze werd helemaal rood en glimlachte breed. "ik ook van jou" zei ze toen zacht en lief....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 2:58 pm
Tasunke pakte Stassi beet bij haar middel en tilde haar op zo uit het water.Toen zette hij haar terug en zwom snel door het water.Toen kwam hij terug bij Stassi en keek haar diep in haar ogen.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:02 pm
Stassi glimlachte en schrok toen ze op getild werd. toen ze weer in het water kwam grinnikte ze. toen zag ze hem snel zwemmen en ze lachte. en toen zag ze zijn ogen en keek hem verliefd aan. "wat heb je mooie ogen" zei ze nog steeds een beetje verlegen. ze grinnikte en keek naar der doorweekte staart, haar en oortjes....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:04 pm
Tasunke keek Stassi nog steeds in de ogen.'Jij ook...'Zei hij.Hij keek naar Het water en toen weer naar Stassi.Toen gaf hij haar opeens een tongzoen.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:09 pm
Stassi grinnikte en keek hem lief aan. "bedankt" zei ze zacht en lief en ze glimlachte. ze voelde toen zijn lippen weer op de haren. ze legde haar armen weer om z'n nek en tongde mee..... het water stroomde langs haar en de vogeltjes floten.
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:13 pm
Tasunke legde zijn armen ook over Stassi's nek.Hij sloot zijn ogen en tongde mee.Tasunke voelde hoe zijn staat langzaam door het water kwispelde.Zou zij al wel kinderen willen ? Dacht hij.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:17 pm
Stassi tongde mee en grinnikte. ze stopte en keek hem in z'n ogen en was even in gedachte. ze keek hem verliefd aan en was er niet bij met haar gedachte. de vogeltjes fluiten en het water stroomde zacht....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:22 pm
'Stassi.'Zei hij.Hij keek haar aan.'Zullen we anders nog een jaartje wachten...en dan kinderen nemen ?'Zei hij.Hij keek haar lief aan.'Of wil je dat niet ?'Zei hij.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:34 pm
Stassi schrok uit de gedachte op. "oke is goed... mij maakt het niet uit.... jij mag kiezen". ze grinnikte en gaf hem een zoen. ze kwispelde met der kletsnatte staart. haar oortjes stonden nieuwsgierig naar Tasunke gericht.....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:36 pm
'Nou jaa..Als het aan mij ligt wordt het...'Tasunke hield op en dacht na.Het lijkt wel alsof ze het niet wil,Tasje,Doe nou niet... Dacht hij.
(Wil je echt wel Stassi ?)
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:41 pm
(nee alleen ze is verlegen... )
Stassi keek naar Tasunke. "maar eigenlijk wil ik wel eerder" ze werd een beetje rood. "alleen.... ik ben.... verlegen" ze keek naar het water. ze grinnikte en keek hem verlegen aan....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:45 pm
(Ohhww dus ze wil het helemaal niet.)
Tasunke keek Stassi aan.Toen gaf hij haar een kus.'Stassi,Wil je het echt,En niet ja zeggen om mij een plezier te doen.'Zei hij.Hij keek haar in de ogen.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:53 pm
(nee ze wil het juist wel!!! alleen ze schaamt zich voor der lichaam ofzoiets xD)
Stassi keek hem aan en knikte. "ja heel graag zelfs" ze werd nog roder. ze grinnikte en keek naar het water. der staart zwiepte heen en weer en der oortjes stonden naar Tasunke gericht.
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 3:55 pm
(Oké Haha xD)
Tasunke gaf Stassi een kus.'Oké.'Zei hij.Hij keek haar aan.Zou ik het Stassi al vertellen ? Dacht hij.'Ehhh..Stassi ?'Zei hij.'Ik moet je nog wat vertellen...Ik heb stiekem een huis gevonden en opgeknapt.'Zei hij.Hij keek haar lief aan.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 4:07 pm
Stassi glimlachte naar Tasunke. toen keek ze verbaasd naar hem op. "huis???" vroeg ze toen nieuwsgierig ze glimlachte lief naar hem. ze kwispelde en had der oortjes nieuwsgierig naar hem gericht....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 4:08 pm
Tasunke liet wat blaren op zijn handen zien.'Haha,Ja huis...'Zei hij.Hij keek haar aan.'Kom mee ik laat het je zien.'Zei hij.En zwom naar de kant.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D wo mei 06, 2009 4:10 pm
Stassi keek naar hem en glimlachte breed. ze veranderde in een wolf en zwom naar de kant. ze schudde zich uit en veranderde weer in een mens. door het schudde was ze droog en ze grinnikte. ze deed haar kleren weer aan en ze rekte zich uit....