Aantal berichten : 357 Registratiedatum : 11-04-09 Leeftijd : 28
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: She left me behind.. Groep/Clan: -
Onderwerp: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 4:53 pm
Tasunke kwam aan lopen en zag de warmwaterbronnen.Hij liep er heen en liet zijn voeten er in zakken.Hij miste iets.Stassi ! Dacht hij.Hij veranderde in een wolf en huilde naar Stassi.Dit moest ze wel horen.
{Only Stassi and me.}
Stassi
Aantal berichten : 554 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 4:58 pm
Stassi liep rustig door het bos en keek wat rond. haar haar wuifde door de wind. ze hoorde opeens een huil door het bos galmen. ze keek op en wist meteen dat het Tasunke was.... ze begon te rennen en veranderde in een wolf. ze rende verder op de huil af en kwam bij de waterbronnen. ze veranderde weer in een meisje en keek rond. ze zag Tasunke zitten en grinnikte. ze ging achter hem staan en w8e af wat ie zou doen....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 4:59 pm
Tasunke deed net of hij Stassi niet hoorde.Hij zuchtte en wachte nog steeds.'Waneer komt Stassi nou ?'Zei hij Tegen zichzelf.Hij keek rond en wachte.
Stassi
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:01 pm
Stassi zakte door der knieën. ze prikte in z'n zij en grinnikte. ze w8e af hoe die zou reageren.... ze keek even rond en keek toen weer naar Tasunke. ze zwiepte rustig met der staart en had der oortjes naar Tasunke gericht.
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:03 pm
Tasunke schoot een stukje opzij.'Haha.'Lachte hij.Hij keek haar aan in haar mooie ogen.Hiij zuchte en keek naar de warm waterbronnen.Hij stond op en kleede zich snel uit en spring in zijn onderbroek in het water.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:05 pm
Stassi keek naar hem. ze grinnikte toen ie in z'n onderbroek stond. ze kwispelde en had der oortjes naar hem toe. "is het lekker???" ze grinnikte. ze ging zitten en glimlachte lief naar hem. ze dacht hij is echt zo leuk... ik hou echt van hem.
(als je een andere avatar moet je het effe zeggen ik wil wel zoeken voor je heb namelijk niks te doen alleen hier te reageren )
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:08 pm
'Haha.' Lachte hij.'Het is lekker warm hier hoor !'Zei hij.Hij keek naar Stassi.'Kom er ook bij !'Zei hij.Hij keek naar Stassi.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:11 pm
Stassi keek naar het gras en zuchte. ze keek op naar Tasunke toen ie dat zij. ze zuchte even en kleedde zich uit. ze stond in der onderbroek en topje en werd helemaal rood. ze grinnikte en liep voorzicht het water in....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:14 pm
Tasunke keek eerst goed naar Stassi (xD).Toen zwom Tasunke snel en behendig weg.Hij dook onder en keek naar de grond.Toen kwam hij naar boven.Zijn hele haar zat plat tegen zijn hoofd.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:18 pm
Stassi was helemaal onderwater. en zuchte diep en keek op naar Tasunke toen ie weg zwom. ze keek hem verbaasd aan en dacht ben ik zo vreselijk. ze zuchte en zag zijn haar en schoot in de lach. ze dook ook even onder en heel der haar wat nat en der oortjes ook. het haar dreef op het water en zuchte van opluchting. ze keek naar Tasunke en glimlachte.
(gaat ie eerst naar der kijken en dan zwemt ie weg??? xD)
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:20 pm
(Verlegen he xD) 'Aahh mijn staart.'Zei Tasunke terwijl hij zijn staart bekeek.Hij keek weer naar Stassi.Toen zwom hij naar Stassi toe en kee haar aan.Toen gaf hij haar een kus.'Wat ben jij mooi.'Zei hij verlegen.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:23 pm
Stassi keek hem aan en glimlachte lief. ze keek even naar het water en ging er met der hand door heen. er kwamen rimpels tevoorschijn en zuchte. "jij ook..." zei ze toen nog verlegen. ze werd rood en haar oortjes hingen slap. ze keek ook even naar der staart "die is ook al drijfnat". ze grinnikte en hield der handen om der heen....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:28 pm
Tasunke lachte.Toch was er iets.Maar hij kon er niet achter komen.Hij had het leuk met Stassu dat zeker maar toch er miste iets.geen idee wat.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:29 pm
(ben even eten zo terug )
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 5:55 pm
Stassi werd al minder rood. en zwom naar Tasunke toe en gaf hem innig een zoen. ze sloot haar ogen en legde haar armen om zijn nek. ze deed haar ogen open en keek hem aan. ze glimlacht en vroeg zacht "is er iets???".
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 6:04 pm
'Nou nee.. Jaa eigenlijk wel..'Zei hij.hij keek haar aan.Zou hij het vertellen ? Tasunke keek naar stassi.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 6:06 pm
Stassi hield nog steeds haar armen om hem heen. ze keek hem aan en glimlachte. "je kan me alles vertellen hoor" ze grinnikte. ze hield der oortjes nieuwsgierig naar Tasunke gericht. door de wind waaide haar natte haren op. ze keek even naar der staart die der maar droog bij dreef. toen keek ze weer nieuwsgierig en vragend naar Tasunke....
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 6:08 pm
Tasunke dook even onder omdat hij het koud had.Toen hij boven kwam zei hij:'Nou ik weet niet of jij al had zitten denken over later,je weet wel kinderen..'Zei hij.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 6:11 pm
Stassi schrok even en werd rood. "eum... nou eigenlijk....eu...." ze keek even naar het water. ze dacht ik zou graag een kind willen maar ben ik daar niet wat te jong voor??? en gaat dat allemaal wel lukken???. der zweefde van al dat soort vragen door der hoofd. ze schudde de gedacht weg en keek naar Tasunke en glimlachte. "eum... eu... ik wil het wel... proberen...???" ze keek hem verlegen aan.
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 6:17 pm
'Je moet het zelf willen.'Zei hij.'je moet er zelf aantoe zijn.'Zei hij en keek haar aan.Was ik hier maar niet aan begonnen ze wil het niet Tasje. Zei hij tegen zich zelf in zijn hoofd.
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 6:19 pm
(Tasje xD)
Stassi keek naar Tasunke en glimlachte. "ik wil het wel" ze werd een beetje rood. ze had der oortjes naar hem toe gericht en der zwiepte rustig heen en weer in het water. ze frutte wat aan der haar en zoende hem weer.
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 6:22 pm
(Tasje jhaa xD)
Tasunke sloeg zijn armen om Stassi heen.En zoende mee.Kon dit moment maar eeuwig duren.
(inspiratieloos)
Stassi
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 6:23 pm
Stassi opende een beetje haar mond. opeens gaf ze hem een tongzoen. ze drukte hem dichter tegen hem aan en werd rood. ze grinnikte en zoende weer verder....
(ik ben ook inspiratieloos xD)
Tasunke
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 6:24 pm
Onderwerp: Re: Stassiiii !! :D di mei 05, 2009 6:27 pm
Stassi pakte hem steviger vast. en zoende lekker mee (xD). ze kwispelde en haar oortjes hingen tevreden naar beneden. ze hoorde de vogeltjes fluiten en het water rustig stromen. ze zweette wel van de warmte door het water. der kwam stoom langs der gezicht en ze werd warm van binnen. en dacht wat kan hij lekker zoenen zeg (xD).