Vampire Hunters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Vampier of Hunter. Het gevecht van de vrijheid.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Even bekomen.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:39 pm

Amor keek ook naar de lucht. Donkere wolken dreven voorbij. "Ik denk dat er onweer op komst is" zei ze tegen Kovu
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:53 pm

Kovu stond recht en liep naar Amor toe. ''nou dan gaan we toch een schuilplaats zoeken ofzo?'' zei hij en keek haar rustig aan. Het was zeker indrukwekkend dat ze in een draak kon veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:55 pm

"ok dan" zei Amor en stond op. "Naar waar gaan we dan?" vroeg ze nog aan Kovu want zo goed kende ze het gebied nog niet. Ze voelde zich al veel minder gespannen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 18, 2009 9:05 pm

''naar een grot ofzo, ik weet niet wat hier allemaal is aan schuilplekken ofzo'' zei Kovu. Amor kon het natuurlijk ook niet weten aangezien ze hier nieuw was. Kovu was hier ook nog niet zo lang en hij had alle delen van het gebied ook nog lang niet allemaal gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 18, 2009 9:08 pm

Amor keek om zich heen. "Gaan we dan daarheen" vroeg ze terwijl ze wees naar een grot. De eerste druppel viel uit de lucht naar beneden. Hij pletste open de grond. "We moeten wel snel zijn denk ik" zei Amor
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 18, 2009 9:17 pm

Kovu volgde haar vinger die wees naar de grot en knikte. ''is goed'' zei hij en hij voelde een druppel op zijn neus. Hij schudde zijn kop en keek even naar Amor daarna liep hij richting de grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even bekomen. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even bekomen.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Hunters :: Gebieden :: De Verloren stad :: De Buitenwijken-
Ga naar: