Vampire Hunters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Vampier of Hunter. Het gevecht van de vrijheid.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Even bekomen.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 5:34 pm

Amor liep rond. Ze zuchtte en ging zitten. Haar wonden bloedden nog hevig maar ze probeerde de pijn te negeren. Ze hoopte nu rustig te zitten. Plots hoorde ze achter haar iets kraken. Vlug draaide ze zich om maar zag dat het maar een rat was. Ze zuchtte nog een keer en keek droog voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 5:44 pm

Even later kwam Kovu uit de bosjes gestapt in zijn mensen gedaante. Hij zag verderop een meisje zitten en snoof. Wie is dat nou weer? Dacht hij en rolde met zijn ogen. Hij veranderde in een leeuw en liep nog een stukje verder. Hij ging toen zitten en gaapte. Hij verveelde zich een beetje. Hij had nogal weinig te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 5:47 pm

Amor keek met een snok naar Kovu. Eerst wou ze hem negeren maar zei dan toch maar iets. "Wie ben jij?" vroeg ze droogjes. Ze had gehoopt alleen te zitten maar dat was niet gelukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 11-04-09
Leeftijd : 28

Mijn biografie
Leeftijd: 16
Partner: She left me behind..
Groep/Clan: -

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 5:48 pm

Tasunke had zich verderop al in een leeuw verandert.Omdat hij alang mensen had gezien.Hij zag een grijzige leeuw zitten.Kovu ! Dacht hij meteen.Hij snoof de lucht op en rook een paar nieuwe geuren.Waaronder Kovu's geur,Die had hij onthouden.Hij rook nog iemand.Hij kon niet goed onderscheiden wie of wat het was.Ik ga maar naar Kovu,maar zal hij wel weten wi ik ben in mijn wolvenvorm ?.Hij liep naar Kovu toe en ging bij hem zitten.' Heey.' Zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 5:52 pm

Amor rolde met haar ogen. 'Nog iemand!?' dacht ze in zichzelf. "En wie ben jij dan wel?" vroeg ze. Plots dacht ze aan iets; Kon die leeuw en die andere haar wel verstaan? Ze maakte zich niet druk maar bleef toch naar hen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 5:53 pm

Kovu keek droog naar Tasunke. ''hoi'' zei hij en veranderde in zijn mensen gedaante. Hij keek daarna droog naar Amor. ''waarom zou ik je dat vertellen?'' vroeg hij kort en snoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 11-04-09
Leeftijd : 28

Mijn biografie
Leeftijd: 16
Partner: She left me behind..
Groep/Clan: -

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 5:55 pm

Tasunke veranderde in een mens.Tasunke stond op en rekte zich uit.'Tasunke.' Zei hij droogjes.Hij keek goed naar Amor.Hij keek goed en onthield het.Hij keek naar Kovu en knikte.Wie is zij ? Dacht hij.


Laatst aangepast door Tasunke op za apr 18, 2009 5:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 5:56 pm

Amor keek dom naar Kovu. "Omdat je anders associaal bent" zei ze kil. Ze moest hem niet en haar wonden begonnen steeds harder pijn te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 5:59 pm

''goed geraden ben ik ook niet'' zei hij kort en keek droog naar haar. Hij bekeek haar even en toen haar wonden. Blijkbaar had ze een gevecht met iemand gehad. Hij keek daarna even naar Tasunke en haalde zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 11-04-09
Leeftijd : 28

Mijn biografie
Leeftijd: 16
Partner: She left me behind..
Groep/Clan: -

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 6:00 pm

' Dat hoeft niet.' Zei hij kil.Hij keek naar Kovu.Raar mens...als je niet wilt dat iemand je naam weet is het toch goed ? Dacht hij.Hij dacht aan Stassi,hoe zou het met haar gaan ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 6:03 pm

"Ik ben Amor" zei Amor dan maar. Ze keek naar Tasunke en Kovu. "Ach zeg gewoon je naam" zei ze een beetje geĂŻrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 6:05 pm

''best als je er blij van wordt mijn naam is Kovu'' zei hij kort en droog. Hij begon zich een beetje te irriteren aan alles omzich heen. Hij keek droog naar Tasunke. ''kan je ook ergens anders naar kijken?'' vroeg hij kort en snoof. Daarna staarde hij naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 6:08 pm

Amor zuchtte. Ze stond op en keek wat rond. Ze pakte een steen en smeet hem door een raam recht op een kat. Het beest gaf een kreet en liep er snel vandoor. Amor grijnsde kort en keek het beest na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 11-04-09
Leeftijd : 28

Mijn biografie
Leeftijd: 16
Partner: She left me behind..
Groep/Clan: -

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 6:09 pm

' Best.' Zei hij.En liep weg.'Ik wel naar Stassi !' Zei hij beledigt.Pff als hij geen vrienden met me wil zijn dan niet. Dach hij kwaad.Hij liep verder en klom wat verder in een boom.Hij was toch wel erg moe.Even later sliep hij in de boom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 6:10 pm

''doe maar wat je wilt'' zei hij Tasunke droog na. Hij rolde met zijn ogen en ging op een stuk rots zitten. Hij zuchtte diep en keek weer even naar Amor. ''nieuw hier?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 6:13 pm

Amor haar ogen rolden naar Kovu. "Ja" zei ze zacht. Ze keek naar de grond en schopte een colablikje weg. "Maakt het wat uit?" vroeg ze na een korte stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 6:18 pm

''nee, ik wou het alleen maar ff weten'' zei hij kort en zuchtte. Hij veranderde weer in een leeuw en legde zijn kop op zijn poten. Hij had nu pas in de gaten dat Amor geen Hunter was. Teminste voor zover hij wist niet. Ze had niet iets dierlijks ofzo. Was ze dan een vampire? Hij hoopte van niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 6:23 pm

Amor keek droog naar de leeuw. Dat was dus een hunter. Ze ging terug zitten en keek weer even rond. In de verte stond een standbeeld van een draak. Ze grijnsde zacht en bijna onopvallend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 7:28 pm

Kovu stond op en sprong van de rots af. Hij veranderde in een mens en liep naar Amor toe. ''ben je een vampire?'' vroeg hij en keek haar strak maar toch rustig aan. Hij had niet het idee dat ze hem wat zou doen dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 7:58 pm

"Nee" zei Amor een beetje beledigd. "Waarom dacht je dat nou". Ze ging zitten en keek Kovu een beetje dom aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:06 pm

''Omdat je geen dierlijk uiterlijk hebt daarom.. sorry dan..'' zei hij kort met een zucht. Nu klonk hij iets anders. Hij was ook wat rustiger nu. Hij keek even omzich heen. Hij begon zich te vervelen en keek weer even naar Amor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:14 pm

Amor draaide met haar ogen. "Dat heeft er toch niets mee te maken" zei ze vastbesloten. Ze draaide Kovu de rug en veranderde in een zwarte draak. "Zo nu overtuigd" zei ze tegen Kovu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:24 pm

Kovu keek op naar Amor. ''wowzes..'' zei hij verbaasd. Hij grijnsde lichtjes en knikte toen. ''ja nu ben ik zeker wel overtuigd..'' zei hij en grinnikte. Hij leunde tegen de muur van een oud huis en bleef n aar Amor kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch*
Groep/Clan: noop.

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:30 pm

Amor veranderde terug en keek Kuvo grijnzend aan. "Eindelijk" zei ze dom. Ze ging op een half verrotte bank zitten en keek naar Kovu
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Groep/Clan: Nee

Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:33 pm

Kovu grinnikte en rolde met zijn ogen. Hij keek daarna naar de lucht. Hij zuchtte diep en een rustig briesje stook op. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en keek even omzich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even bekomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even bekomen.   Even bekomen. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even bekomen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Hunters :: Gebieden :: De Verloren stad :: De Buitenwijken-
Ga naar: