Dair ging naast Cèline zitten. ''Wat denk jij dat het wordt?'' vroeg hij en staarde naar zijn schoenen. Hij streek even door zijn haar heen dat bij de slapen nog steeds bezweet was.
Céline
Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 20 Jaar Partner: Dair,I Want You Back Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]
Dair knikte even. Hij stond op en liep naar het raam. Buiten was het gaan regenen. Zachtjes begon hij te neurieen. https://www.youtube.com/watch?v=U7rphBQ_WMA&feature=related Later begon hij ook zacht te zingen. Dair sloot zijn ogen even.
Céline
Mijn biografie Leeftijd: 20 Jaar Partner: Dair,I Want You Back Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]
Mijn biografie Leeftijd: 20 jaar Partner: Not any more Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)
Onderwerp: Re: Misschien... za apr 18, 2009 11:05 am
Dair opende zijn ogen toen hij de omhelsing van Cèline voelde. Hij legde zijn handen op de hare, ze waren warm. Hij glimlachde even de regen tikte tegen het raam aan.
Céline
Onderwerp: Re: Misschien... za apr 18, 2009 11:07 am
Céline glimlachtte en legde haar hoofd tegen hem. Ze keek ook naar buiten. Ze kreeg het erg warm vanbinnen. Ze liet hem daarna los.