Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 20 Jaar Partner: Dair,I Want You Back Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]
Onderwerp: Misschien... vr apr 17, 2009 8:50 pm
Céline liep het gemeentehuis in. Ze keek eens rond en liep wat door het huis. Daarna ging ze ergens zitten. Ze dacht na. Over alles,maar nu ook over.....een kind Ze wilde er wel eentje. Misschien Dair ook...
Dair liep ook bij het gemeentehuis. Hij stond bovenop het dak en keek uit over de verloren stad. Onder zich zag hij Cèline lopen. Met een onmenselijke sprong, sprong hij van het dak en lande vlak voor Cèline'' ''Hoi'' zei hij droog en drukte een kus op haar lippen.
Céline
Mijn biografie Leeftijd: 20 Jaar Partner: Dair,I Want You Back Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]
''Hoe gaat het met je?'' vroeg Dair en ging naast Cèline zitte. Hij keek haar recht aan met zijn helderblauwe ogen en glimlachte even naar haar. Hij stopte zijn handen in zijn zakken en ging comfortabel zitten.
Céline
Dair legde zijn arm om Cèline`s schouder. ''Ook goed hoor'' glimlachte hij naar haar en drukte nog een kus op haar voorhoofd. Zachtjes streelde hij met zijn hand langs haar wang. Ze voelde zijdezacht aan zonder onzuiverheden op haar huid. Gevangen door haar ogen bleef Dair haar aankijken.
Céline
Céline keek hem aan,ze kwam dichter. Ze zoende hem opnieuw,wat langer. Ze had niet echt een idee hoe ze erover kon beginnen. Een kind was wel wat meer dan wat zoenen...
Dair zoende Cèline terug. Zijn ogen waren gesloten en hij voelde hoe zijn mond de hare raakte. Zachtjes en voorzichtig duwde Dair met z`n tong tegen Cèline`s mond aan en proefde haar warme mond. Hij draaide zijn tong even om de hare heen en boog toen weer naar achter. ''Is er iets?'' vroeg hij toen hij haar aankeek.
(sorry xD ik kon het niet laten)
Céline
Dair werd even rood, hij zei niets het enige geluid dat uit zijn keel kwam was het geluid van slikken. ''Een kind'' zei hij zacht na een tijdje stilte. ''Ehh oke waarom ook niet'' zei hij. Hij keek Cèline aan. Eigenlijk wou hij zelf ook wel vader worden. Veel ouder zou hij er toch niet uit gaan zien hoe oud hij ook zou worden.
Céline
Dair zoende Cèline en glimlachte naar haar. ''Had je ookal in gedachte wanneer precies?'' vroeg hij aan haar. Hij had zijn handen losjes om haar heupen liggen en streelde haar rug met zijn vingers.
Céline
''Oke'' zei Dair en zoende Cèline. Hij duwde haar zachtjes met z`n lichaam naar achteren terwijl hij met zijn handen aan haar kleding frutselde. Ondertussen zoende Dair Cèline teder in haar nek en bij haar oor.
Céline
Dair glimlachde even terug en trok zijn eigen shirt uit. Hij rolde op zijn rug en trok Cèline met hem mee. (Wat daarna gebeurde is prive xD) Na een tijd rolde Dair Cèline van hem af. Hij was helemaal bezweet. Zachtjes kuste hij cèline op haar schouder.
Laatst aangepast door Dair op vr apr 17, 2009 9:43 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Céline
''Ik ook van jou'' zei Dair tegen Cèline. Hij keek even om zich heen. Rond hen lagen allemaal kleren verspreid en Dair grinnikte even. ''Dat wordt zoeken naar van wie wat is'' grinnikte hij.
Céline
Dair kreeg een shirt naar zijn hoofd geworpen en trok het aan. ''Dat is niet eerlijk daarnet lag het allemaal op een grote hoop'' grijnzde hij terwijl hij ook zijn broek weer aantrok.
Céline
''Als ik het aan had gekund ja'' grijnzde Dair en gooide het kledingstuk terug naar Cèline. Dair had inmiddels ook zijn schoenen weer gevonden en trok deze weer aan. Hij stond op en rekte zich even uit.
Céline