Aantal berichten : 215 Registratiedatum : 12-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 22 jaar Partner: Collet!!!!! Groep/Clan: Blood Hunters
Onderwerp: Re: Rond rennen. za apr 18, 2009 7:46 pm
"tsss...Ik ben Lesley"zei Lesley. Hij rolde met zijn ogen. Hij veegde zijn klauwen mooi schoon.
Tasunke
Aantal berichten : 357 Registratiedatum : 11-04-09 Leeftijd : 28
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: She left me behind.. Groep/Clan: -
Onderwerp: Re: Rond rennen. za apr 18, 2009 7:47 pm
' Ja,' Zei hij.'Denk eens goed en lang na,Denk aan Edward,en aan de rest...probeer eens terug te denken.' Zei hij.Hij keek naar Stassi.Hij hoopte zo erg dat haar geheugen terug kwam.
Stassi
Aantal berichten : 554 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Rond rennen. za apr 18, 2009 7:49 pm
Stassi keek hem aan. "mooie naam..." ze glimlachte. toen keek ze naar Tasunke en ze dacht na... ze dacht wie de hell in Edward.... en ik ken verder niemand anders.... ik kan niks bedenken.... "sorry maar ik weet niks meer.... alleen dat ik Stassi heet...." ze zwiepte met der staart en keek naar de 3 en zuchte. ze keek doelloos om zich heen....
Tasunke
Onderwerp: Re: Rond rennen. za apr 18, 2009 7:51 pm
' Probeer het is dan..?' Zei hij.' Gewoon kijken of je nog iets weer,Ander vraag ik Lesley om je voor de hoofd te meppen dat je het wel weet xD.' Zei hij.Hij keek naar Stassi en toen naar Lesley.
Stassi
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Rond rennen. za apr 18, 2009 7:53 pm
Stassi keek raar naar Tasunke.... "lekker vriendje ben jij laat je je vriendin door een ander tegen het hoofd meppen...???" ze keek hem raar aan en toen naar Lesley. "iedereen blijft van me af...." ze zuchte en ging op een rots zitten. ze zwiepte met der staart en had der oortjes opgelet....
Lesley
Aantal berichten : 215 Registratiedatum : 12-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 22 jaar Partner: Collet!!!!! Groep/Clan: Blood Hunters
Onderwerp: Re: Rond rennen. za apr 18, 2009 7:55 pm
Lesley rolde met zijn ogen. "leuk"bromde hij. Hij bekeek zijn klauwen en geeuwde eens stevig.
Tasunke
Onderwerp: Re: Rond rennen. za apr 18, 2009 7:55 pm
' Het was maar een grapje.' Zei hij keek weer naar Stassi. Alsjeblieft,laat haar weer de oude worden !Dacht hij.Hij veranderde in een wolf en ging liggen.Probeerde de pijn te verbijten,en dacht de heletijd aan Stassi.
Stassi
Onderwerp: Re: Rond rennen. za apr 18, 2009 7:58 pm
Stassi zuchte en keek om zich heen.... "het is hier saai...." zei ze geeuwend... ze keek naar der staart die nog steeds droog heen en weer zwiepte.