Onderwerp: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 2:28 pm
Lara kwam aanlopen,ze keek even rond en grijnsde. Ze had zin in een gevecht,een echt gevecht. Ze lachtte in haarzelf als een duivel en grinnikte. Ze wist dat er ooit een echte hunter zou komen. Ze moest toch ooit sterker worden? En als ze in echte problemen zou komen kon ze snel de groep roepen,dankzij haar fluit. Ze keek rond en hoorde een tak kraken. Ze grijnsde Kom maar huntertje daag me uit dacht ze
Mijn biografie Leeftijd: 18 jaar Partner: nee.... Groep/Clan: voorlopig in der eentje.....
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 3:25 pm
Dawn kwam uit een boom gesprongen en kwam sierlijk neer.... "ooo dus je wilt vechten...." ze grinnikte. ze keek haar aan alsof ze een of andere gek is. ze geeuwde en gaat op een rots zitten.... ze zei rustig "dat wil ik wel is zien...."
Stassi
Aantal berichten : 554 Registratiedatum : 10-04-09 Leeftijd : 29
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 3:30 pm
Stassi kwam er heen gelopen en zag Dawn en Lara.... ze vroeg zich af wat ze daar deden.... "heey...." ze glimlachte en veranderde voor de zekerheid in een wolf.
Lara
Aantal berichten : 124 Registratiedatum : 18-04-09
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 3:34 pm
Lara gromde en keek op "wat kom je doen" ze volgde Dawn "laat me toch eens met rust" het liefst zou ze haar aanvallen en uitschelen maar ze hield haar in straks komt er een hunter ze grijnsde ze keek naar Stassi niet nog iemand!! gromde ze in haar zelf
Stassi
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Tasunke I Love You Forever!!! Groep/Clan: Nog in der eentje
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 3:36 pm
Dawn lachte en keek Lara aan. "ach je bent gewoon een verwend kreng..... daarom moet je manieren leren...." ze zuchte diep en keek haar raar aan toen ze gromde.... "sinds wanneer gromd een vampier...." ze grinnikte. haar hoektanden kwamen tevoorschijn en als ze Lara aan zou vallen had ze het ontweken....
Lara
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 3:39 pm
Lara keek haar arrogant aan "sinds wanneer doe jij bitcherig" ze grijnsde even en keek haar aan "oh moet ik nu bang zijn?" ze lachtte even
Stassi
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 3:42 pm
Dawn keek haar lachend aan. "ik doe jou na ja.... je bent gewoon ondankbaar.... dat is alles.... of toch niet....???" ze grinnikte en keek haar raar aan toen ze dat zei. "hah het was niet eens de bedoeling dat je daar bang van werd....." ze zuchte diep en keek haar irritant aan.
Lara
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 3:45 pm
Lara werd erg kwaad,haar mooie blauwe ogen werden vuurrood. "Ga weg" snauwde ze. Haar tanden werden zichtbaar en ze balde haar vuisten. Ze was kwaad,erg kwaad
Stassi
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 3:47 pm
Dawn keek haar aan en grinnikte. "ik ga niet weg....." ze keek haar aan en was niet bang. ze wist alles over vampieren dus ook over andere die nog moesten groeien. ze was een volleerd vampier en kende alle trucjes. het was namelijk een hele kleine kans dat ja Dawn verrast..... ze zuchte diep en veranderde in een vleermuis....
Lara
Mijn biografie Leeftijd: 18 jaar Partner: nee.... Groep/Clan: voorlopig in der eentje.....
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 3:52 pm
Dawn als vleermuis gaapte en keek Lara doelloos aan..... ze vloog hoog op en opeens was ze verdwenen..... ze kwam achter haar op een rots terecht in mensen gedaante en ze kon haar niet horen......
Lara
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 4:03 pm
Lara schrok even en stapte achteruit Ze keek haar na en ging zitten Eindelijk weg dacht ze Ze keek rond en hoorde iets Hopelijk een hunter dacht ze ze grijsnde
Amor
Aantal berichten : 49 Registratiedatum : 18-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 17 jaar Partner: *kuch* Groep/Clan: noop.
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 7:04 pm
Amor sprong behendig naar hen en ging achter Lara staan. Ze greep haar fel bij de keek haar grijnzend aan. "Wie ben jij?" vroeg ze een beetje vijandig. Daarna keek ze naar Stassi en Dawn. "En wie zijn jullie" vroeg ze daarna en fronste haar wenkbrauwen.
Lara
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 7:06 pm
(Dawn en Stassi zijn weg xD nouja Dawn zeker ) Lara schrok en keek om. Ze trok haar los en draaide haar om. "Ik ben Lara,dochter van de leiders van Blood Hunters" ze vond het cool,dochter van de leider van de vampiers zijn
Stassi
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit zo apr 26, 2009 9:23 pm
Stassi keek Amor verbaasd aan.... "ik ben Stassi...." ze glimlachte vaagjes. ze veranderde in een wolf en stond klaar om aan te vallen ALS het moest....
Tala
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 22-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 16 Partner: Who will love me ? Groep/Clan: I can live on my own
Onderwerp: Re: Wie daagt me uit ma apr 27, 2009 11:48 am
Tala keek vanuit een bosje naar de mensen die er stonden.Wat doen zij nou ? vroeg zei zich af.Maar ze was te verlegen om te gaan kijken.Ze zuchtte.Keek naar de meisjes en veranderde in een wolf en liep er heen.Ze keek.En wachte af hoe ze zouden reageren.Toch leek Tala als wolf best veel op Tasunke.