Lara keek hem aan en dacht na. Had ze wel een naam? Ze dacht even. Ze herrinnerde het haar weer. "ik ben Lara" ze keek even naar Gabriel
Lesley
Aantal berichten : 215 Registratiedatum : 12-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 22 jaar Partner: Collet!!!!! Groep/Clan: Blood Hunters
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 6:56 pm
Lesley sprong vanuit de lucht op de grond. Hij keek naar Dair en de rest. "hallo"zei hij met een grijns. Hij had een litteken naast zijn oog lopen en dat was best wel graaf. Hij stond recht.
Gabriël
Aantal berichten : 56 Registratiedatum : 25-04-09
Mijn biografie Leeftijd: 17 Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou. Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 6:58 pm
Gabriël draaide gelijk zijn hoofd .Hij keek naar de hunter en stond op .Hij fronste zijn ogen en ging tussen struiken staan zodat hij ongezien bleef .Zijn ogen keken even naar lara en de oudere man .
Lara schrok en deinsde achteruit ze bekeek hem en gromde "rot op!!" snauwde ze ze vertrouwde niet zomaar iemand
Lesley
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 7:01 pm
"hallo"zei Lesley. Hij draaide zich naar Lara "Lesley" stelde hij zich voor. Hij geeuwde en maakte met zijn klauwen diepe krassen in een gebouw. Hij verveelde zich. "Ik sta bij de vampiers" zei hij droog.
Lara
Aantal berichten : 124 Registratiedatum : 18-04-09
Lara gromde "nou en,je blijft een hunter" ze keek erg kwaad
Gabriël
Mijn biografie Leeftijd: 17 Partner: Elke keer als ik haar zie.Maak ik een sprongetje van geluk. Ik voel me vrijer bij jou. Groep/Clan: Bloodhunters (dair en céline)
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 7:07 pm
Gabriël kwam tevoorschijn .Zijn ogen kenden spijt en kwaad .Hij keek naar Lara en dan naar de andere gast die hunter was .Hij balde zijn vuisten in zijn zakken en keek hem aan .
Lara
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 7:10 pm
"Dark Hunter" verbeterde Lesley Lara. Hij rolde met zijn ogen toen hij Gabriël zag. Zijn klauwen waren van Zilver. Klaar om een hater aan te spietsen.
Gabriël
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 7:12 pm
Hij liet zijn handen weer normaal worden .Hij zag een zwarte gloed om de hunter heen en dat stelde hem wat gerust .Hij wou praten met Lara maar bleef staan .
Mijn biografie Leeftijd: 20 jaar Partner: Not any more Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 7:14 pm
Dair ging voor Lesley staan en keek Lara doordringend aan. ''Hij doet niets'' zei hij enkel. Waarom deed zij hem zoveel aan zichzelf denken, diezelfde blik die ze gaf. ''Ik ken jou'' zei Dair zacht. ''Maar waarvan?'' zei hij er bijna fluisterend achteraan.
Lara
Mijn biografie Leeftijd: 20 jaar Partner: Not any more Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 7:18 pm
''Zou kunnen, ik heb haar nooit gezien ze was al ontvoert voor ik haar heb kunnen zien'' zei Dair tegen Lesley. ''Het zou me ook niets verbazen'' ging hij er zacht op door.
Lara
Lara dacht na Opeens schoten alle beelden terug De koude grot,De jongen met vleugels,De lucht ze keek naar Dair "p p p pap"
Lesley
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 7:21 pm
"Jullie lijken sprekend op elkaar"zei Lesley. Hij keek om te beurt naar beiden. Hij zuchtte en dacht even na. Dochter?Tuurlijk slim gedacht Lesbol dacht hij in zichzelf.
Gabriël
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 7:24 pm
Gabriël liep maar naar hun hij zou er niet eeuwig blijven staan ."De naam is Gabriël "zei hij .Hij keek even naar de vader van lara en lara zelf .Toen keek hij naar de dark hunter .
Lara rende naar hem toe en sprong in zijn armen Tranen stonden in haar ogen "ik jullie ook" ze omhelsde hem stevig ze was zo blij hun te zien
Gabriël
Onderwerp: Re: Buiten za apr 25, 2009 7:29 pm
Gabriël knikte naar beiden en keek even naar de lucht .Veel af hij niet prijs van zijn aard .Maar je kon hem wel makkelijk ontfutselen .Hij speelde met een ketting die hij van zijn ouders had gekregen .