De hunter-jongen liep op z'n houten sandalen naar de deur toe. Hij zuchtte zacht, en trok de deur open, het kraakte hard, een naar geluid.. Binnen in het huis stond vrij weinig, een bank, een paar stoelen, een koelkast, en een kleren kast, waar vele kleurrijke kimono's en andere kleren in hingen. Nara legde z'n katana tegen de bank aan, en ging er op zitten, en zuchtte nog een keer. Buiten liepen veel mensen rond, en reden een paar voertuigen.. Nara liep naar het raam toe, het huis lag aan een straat, en keek uit op het strand. Nara trok het raam open, en liep naar een klein balkonnetje, en leunde over de rand..
Onderwerp: Re: Nara's huis zo apr 19, 2009 4:53 pm
En zo kwam nara Terug, nu met Lara, ze waren bij de Dokter geweest, en Lara was gezond verklaart, en Nara kon haar verder opvoeden. Hij kreeg flesjes mee, met melk erin voor de Baby. Nara Legde de doek neer, en liet de baby los, om even beweging te krijgen. Nara moest lachen om het kleine vampiertje.. Hij keek naar het gebit, en er waren al vier superscherpe hoektanden gekomen, zoals een vampier die heeft.
Lara
Aantal berichten : 124 Registratiedatum : 18-04-09
Onderwerp: Re: Nara's huis zo apr 19, 2009 4:54 pm
Lara keek naar Nara,ze beet in zijn hand toen hij naar haar tandjes keek. Ze kroop weg en keek rond. Waar was ze? Waar was mama? Was hij papa? Ze keek naar Nara,iell lelijke pa dacht ze xD Ze grinnikte en kroop verder ze gaapte even
Onderwerp: Re: Nara's huis zo apr 19, 2009 4:59 pm
Nara Greinsde, haar kaken waren niet sterk genoeg om door z'n hand heen te gaan. Nara had een kamertje voor Lara, en daar was ze nu ook in. De jongen sloot het hekje, en keek hoe Lara aan het kruipen was. Nara liet een bal rollen naar Lara toe, en vroeg zich af wat ze zou doen..
Lara
Onderwerp: Re: Nara's huis zo apr 19, 2009 5:00 pm
Lara keek naar het rare ronde ding ze pakte het vast en beet erin ze probeerde erop te kauwen en haar tandjes erdoor te krijgen het lukte niet en het had een vieze smaak! bah vieze smaak!! dacht ze ze duwde de bal weg
Mijn biografie Leeftijd: 18 jaar Partner: nee.... Groep/Clan: voorlopig in der eentje.....
Onderwerp: Re: Nara's huis ma apr 20, 2009 4:34 pm
Dawn keek naar de baby... "volgens mij heeft ze honger..." ze haalde uit haar tas een flesje melk. ze tilde haar op en gaf haar het flesje. ze glimlachte en zuchte diep.
Lara
Onderwerp: Re: Nara's huis za apr 25, 2009 12:42 pm
Lara gooide het weg ze huilde harder xD Ze begon te knabbelen aan een beer ze beet al in die nek hij was zacht en ze trok zijn oor er af ze begon zacht te lachen en gooide de beer weg
Mijn biografie Leeftijd: 18 jaar Partner: nee.... Groep/Clan: voorlopig in der eentje.....
Onderwerp: Re: Nara's huis za apr 25, 2009 1:09 pm
Dawn grinnikte toen ze het flesje weg gooide. "je wil zeker alleen maar mama's melk...." ze glimlachte. "en zo te zien word je een echt vampier...." ze keek hoe de beer gemarteld werd xD. "ik vraag me af wie je moeder is....." ze zuchte diep en keek naar haar... "je doet me aan m'n zus denken toen ze nog klein was....."
Lara
Onderwerp: Re: Nara's huis za apr 25, 2009 1:14 pm
Dawn glimlachte en ging naast der zitten.... "baby's zijn heel snel moe...." ze keek naar haar terwijl ze sliep. ze dacht wat een schatje ik hoop dat haar moeder haar vind....
Lara
Onderwerp: Re: Nara's huis za apr 25, 2009 1:23 pm
Dawn keek haar raar aan.... "beetje dimmen jij hé ik heb je wel opgevoed ookal ben je niet m'n kind...." ze keek haar aan en was niet onder de indruk van haar gedrag ze was zelf namelijk nog steeds 18.
Lara
Onderwerp: Re: Nara's huis za apr 25, 2009 1:25 pm
Lara begon te lachen "niemand moet mij opvoeden hoor" ze grijnsde en stond op "ik kan voor mezelf zorgen" ze keek even naar buiten ze negeerde Dawn volkomen
Onderwerp: Re: Nara's huis za apr 25, 2009 1:31 pm
Dawn wist ook hoe ze het spelletje moest spelen.... ze negeerde Lara ook en liep naar de keuken. ze dronk en at wat en ging toen op de bank zitten. ze keek ook naar buiten....
Lara
Onderwerp: Re: Nara's huis za apr 25, 2009 1:50 pm
Dawn gaapte en deed de tv uit. ze rekte zich uit en stond op.... ze veranderde in een vleermuis en vloog het huis uit. ze ging ergens in een boom zitten en keek naar het water.
Lara