Vampire Hunters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampier of Hunter. Het gevecht van de vrijheid.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Aan de bron

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lesley

Lesley

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Aan de bron Empty
BerichtOnderwerp: Aan de bron   Aan de bron I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:33 pm

Lesley zat aan de bron. Hij genoot van de stoom in zijn gezicht en de rust. Hij glimlachtte en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Aan de bron Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de bron   Aan de bron I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:36 pm

Ineens stond Collet achter hem. Ze was al behoorlijk opgeknapt alleen ze was soms nog kort benauwd en dan snakte ze steeds naar adem. Geruisloos legde ze haar handen op zijn ogen. ''boe'' zei ze en glimlachtte.
Lesley

Lesley

Mijn biografie

Aan de bron Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de bron   Aan de bron I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:39 pm

"oh"zei lesley. Hij verstijfde kort maar herkende de stem van Collet. Hij draaide zich met een ruk om en stond op. Hij omhelsde haar.
Collet

Collet

Mijn biografie

Aan de bron Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de bron   Aan de bron I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:49 pm

Collet keek verbaasd op toen hij haar ineens omhelsde en glimlachtte. ''ook hallo..'' zei ze zacht en gaf hem een kus. ''heb je me gemist ofzo?'' vroeg ze en grinnikte.
Lesley

Lesley

Mijn biografie

Aan de bron Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de bron   Aan de bron I_icon_minitimeza apr 18, 2009 8:56 pm

"na ik heb je héél hard gemist"zei lesley met een glimlach. Hij omhelsde haar nog steeds. Hij keek naar Collet.
Collet

Collet

Mijn biografie

Aan de bron Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de bron   Aan de bron I_icon_minitimeza apr 18, 2009 9:00 pm

''dat is te merken ja'' zei ze lachend. Ze sloeg haar armen om zijn hals en keek hem rustig en glimlachend aan. ''Tis hier wel lekker warm zo bij de bron'' zei Collet zacht en keek naar de stoom en het water. Misschien had ze beter iets aan kunnen doen waarmee ze het water in kon.
Lesley

Lesley

Mijn biografie

Aan de bron Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de bron   Aan de bron I_icon_minitimeza apr 18, 2009 9:24 pm

Lesley glimlachtte en deed zijn t-shirt uit. Zijn bovenlijf was redelijk gespierd maar ook niet té. Hij zette zich in het water en glimlachtte.
Gesponsorde inhoud

Aan de bron Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan de bron   Aan de bron I_icon_minitime

Aan de bron
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Hunters :: Gebieden :: De Eenzame bergen :: De Warmwaterbronnen-
Ga naar: