Vampire Hunters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampier of Hunter. Het gevecht van de vrijheid.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Een vreemd geluid

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dair
Admin
Dair

Aantal berichten : 205
Registratiedatum : 02-04-09
Leeftijd : 32

Mijn biografie
Leeftijd: 20 jaar
Partner: Not any more
Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)

Een vreemd geluid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vreemd geluid   Een vreemd geluid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 25, 2009 5:18 pm

De Vampier die Dair vasthield liet hem nu los om op Lara af te gaan. ''Dat dacht ik niet'' zei Dair die inmiddels het zwaard weer had opgepakt. Met een flinke zwaai was de Vampier doormidden gehakt. Vlak daarna veranderde hij in stof. Hij rende op Lara af. ''Gaat het?'' vroeg hij. Daarna keek hij naar Cèline. Ze was nu nog bewusteloos. Maar als ze wakker zou worden...dan zou ze net zo`n hersenloze zombie zijn als al die andere gemuteerde Vampieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vamphunter.forumtwilight.com
Lara

Lara

Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 18-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Verliefd
Groep/Clan: Blood Hunters [Céline & Dair]

BerichtOnderwerp: Re: Een vreemd geluid   Een vreemd geluid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 25, 2009 5:20 pm

Lara werd ook losgelaten en ze gromde naar de hunter Die liep grijnzend weg. Lara knikte naar Dair en rende naar haar moeder. "Mam" zei ze zacht. Tranen stonden in haar ogen. Ze was bang haar meoder te verliezen. "is er een tegengif?" vroeg ze bang aan haar vader

(Ma wil spel spelen,Duurt half uur of miss langer -.-)
Dair
Admin
Dair

Mijn biografie

BerichtOnderwerp: Re: Een vreemd geluid   Een vreemd geluid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 25, 2009 5:28 pm

Dair dacht koorstachtig na. ''Ik kan maar een ding bedenken, maar ik weet niet of het werkt'' zei hij. Hij knielde bij Cèline neer. Hij tilde haar half overeind. Met zijn hoektanden beet hij op zijn onderlip tot die begon te bloeden. Hij bracht zijn hoofd dicht bij die van Cèline en kuste haar op haar mond. Doordat zijn lip bloedde kreeg Cèline dat nu binnen.
Lara

Lara

Mijn biografie

BerichtOnderwerp: Re: Een vreemd geluid   Een vreemd geluid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 25, 2009 6:19 pm

Lara keek vol spanning toe. Ze hoopte zo dat dit werktte! Ze slikte en was erg stil terwijl ze naar haar ouders keek. "Kom op mam" zei ze stil
Céline

Céline

Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 10-04-09
Leeftijd : 29

Mijn biografie
Leeftijd: 20 Jaar
Partner: Dair,I Want You Back
Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]

BerichtOnderwerp: Re: Een vreemd geluid   Een vreemd geluid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 25, 2009 6:20 pm

Céline werd net wakker en voelde het bloed in haar mond. Ze slikte het in en deed haar ogen open. Je zag dat ze nog wat zwak was. "D d dair?" vroeg ze zacht
Dair
Admin
Dair

Mijn biografie

BerichtOnderwerp: Re: Een vreemd geluid   Een vreemd geluid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 25, 2009 8:11 pm

Dair keek Cèline aan. Daarna keek hij op naar Lara. ''Ze zal nog wel wat zwak zijn maar je moeder komt er wel weer bovenop'' zei hij tegen haar. Hij ondersteunde Cèline toen hij haar hielp met opstaan. Hij legde een arm om haar middel en legde haar arm om zijn nek waarna hij die arm bij haar pols vasthield. ''Het belangrijkste is dat we hier nu wegwezen'' zei hij tegen Lara. Hij greep Cèline vaster om haar middel en sprong met een onmenselijke sprong tussen de bomen weg.
Céline

Céline

Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 10-04-09
Leeftijd : 29

Mijn biografie
Leeftijd: 20 Jaar
Partner: Dair,I Want You Back
Groep/Clan: Blood Hunters [Ik & Dair]

BerichtOnderwerp: Re: Een vreemd geluid   Een vreemd geluid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 25, 2009 8:56 pm

Céline hield haar met een arm aan hem vast. Ze was erg zwak en was blij dat ze bij Dair en Lara was. Ze keek even naar Lara en dan stil voor haar uit
Lara

Lara

Mijn biografie

BerichtOnderwerp: Re: Een vreemd geluid   Een vreemd geluid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 25, 2009 8:57 pm

Lara keek naar hun en knikte. Ze vond echt dat ze bij elkaar hoorden. Ze keek nog even achterom en rende daarna achtetr hun aan
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Een vreemd geluid   Een vreemd geluid - Pagina 2 I_icon_minitime

Een vreemd geluid
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Hunters :: Gebieden :: De groene Wouden van Dioa :: De Hunterring-
Ga naar: